Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

Telemarketing

Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem...

Kampanie reklamowe

Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...

Targi, wystawy oraz upominki

Targi i wystawy służą zapoznaniu się z ofertami firm oraz ogólnym przedstawieniu jej działalności. Możliwe jest także nawiązanie kontaktów z innymi przedsiębiorstwami. Najczęściej organizuje...

Rectangle

Bardzo często stosowana reklama na wzgląd oddziaływania, które ze sobą niesie. Rectangle jest dostępny w rozmiarze 300x250 pikseli, a jego waga średnio ukształtowana jest...

Scroll Billboard

To reklama, która jest usytuowana pod postacią standardowego billboard-u i jest stosunkowo znacznie od niej lepsza, na wzgląd poszerzenia o jedną kluczową funkcję.Mianowicie ma...

Half Page

Stosownie bardzo duża reklama, która umożliwia tym samym dotarcie do wielu odbiorców. Reklamodawca ma szeroką możliwość w komponowaniu treści przekazu.Treść staje się przez to...

Interstitial

Reklama ta jest głównie stosowana na stronie głównej portalu, gdyż siłą rzeczy istnieje największe prawdopodobieństwo, że spośród wszystkich pod stron dostępnych na serwerze portalu...
laptop

Pop-under

Reklama, która automatycznie po ukazaniu wszystkich treści dostępnych na witrynie internetowej ukazuje się w postaci nowego okna przeglądarki. Z kolei forma reklamy jaką jest pop-under...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze