Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

reklama-online

Reklama, a logo firmy

Logo firmy jest istotnym elementem budującym jej wizerunek. Z badań psychologicznych wynika, że pozytywne nastawienie do oglądanego logo zależy nie tylko od wielokrotnej jego...
komputer

CPM + CPC

To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w...
night-television-tv-theme-machines

Dlaczego warto skorzystać z zalet reklamy kinowej?

Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak istotne znaczenie ma właściwa promocja marki lub konkretnego produktu bądź usługi. Oczywiście najlepiej jeśli materiał...
dom-mediowy-biuro-pracy

Kampania reklamowa CPC (PPC)

Kampania CPC (Cost Per Click), bądź też PPC (Pay Per Click) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, bądź też...

Commercial Break

Niewątpliwie świetna reklama, która jest wykorzystywana w szczególności podczas procesu kreowania nowych produktów dostępnych na rynku, bądź też podczas ogólnej fazy promowania wizerunku firmy.Z...
Reklama w wirtualnym świecie

Jak dobrać dobrą reklamę do danej firmy?

Przychodzi taki moment w życiu każdego menedżera marketingu, lub właściciela firmy, w którym musi zastanowić się jak dalej można reklamować skutecznie swoją firmę. A...
reklama-online

Rola social mediów we współczesnej sprzedaży

Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy...

Brandmark

Bardzo ciekawe rozwiązanie, które ukazuje się automatycznie po wejściu użytkownika na jedną z wielu pod stron witryny internetowej. I tym samym ukazuje się reklama,...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze