Reklama, a logo firmy
Logo firmy jest istotnym elementem budującym jej wizerunek. Z badań psychologicznych wynika, że pozytywne nastawienie do oglądanego logo zależy nie tylko od wielokrotnej jego...
CPM + CPC
To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w...
Dlaczego warto skorzystać z zalet reklamy kinowej?
Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak istotne znaczenie ma właściwa promocja marki lub konkretnego produktu bądź usługi. Oczywiście najlepiej jeśli materiał...
Kampania reklamowa CPC (PPC)
Kampania CPC (Cost Per Click), bądź też PPC (Pay Per Click) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, bądź też...
Commercial Break
Niewątpliwie świetna reklama, która jest wykorzystywana w szczególności podczas procesu kreowania nowych produktów dostępnych na rynku, bądź też podczas ogólnej fazy promowania wizerunku firmy.Z...
Jak dobrać dobrą reklamę do danej firmy?
Przychodzi taki moment w życiu każdego menedżera marketingu, lub właściciela firmy, w którym musi zastanowić się jak dalej można reklamować skutecznie swoją firmę. A...
Rola social mediów we współczesnej sprzedaży
Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy...
Brandmark
Bardzo ciekawe rozwiązanie, które ukazuje się automatycznie po wejściu użytkownika na jedną z wielu pod stron witryny internetowej. I tym samym ukazuje się reklama,...