Najważniejsze zalety namiotów reklamowych, które warto znać przed zakupem
Dobrze przemyślany marketing ma bardzo duży wpływ na rozpoznawalność danej marki i na większe zaufanie klientów do danej firmy. Z tego powodu przedsiębiorcy często...
Brandmark
Bardzo ciekawe rozwiązanie, które ukazuje się automatycznie po wejściu użytkownika na jedną z wielu pod stron witryny internetowej. I tym samym ukazuje się reklama,...
Modele emisyjne
Run on Category Run on Network Run on Site Targetowanie Sekcja
Modele cenowe
CPM - Cost Per Mille - Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych...
CPM – Cost Per Mille
Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych elementów graficznych w formatach: JPG, PNG,...
Half Page
Stosownie bardzo duża reklama, która umożliwia tym samym dotarcie do wielu odbiorców. Reklamodawca ma szeroką możliwość w komponowaniu treści przekazu.Treść staje się przez to...
Reklama zewnętrzna
Najstarszą metodą zareklamowania się jest reklama zewnętrzna (outdoor). Największe zastosowanie ma ona w dużych miastach, gdyż wtedy ma ona największe oddziaływanie.W przypadku, gdy zdecydujemy...
Reklama informująca
Jeśli mowa o tego typu reklamie, to każda reklama, oczywiście w pewnym stopniu, informuje nas o danym produkcie, czy też o danym wydarzeniu, takim...