Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.

Z reguły przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty te nie zmieniają się w zależności od tego, czy zostanie uzyskana, bądź też nie, liczba tysiąca kliknięć.Jeśli chodzi o portale internetowe oraz na pozostałe strony WWW udostępniające swoje powierzchnie reklamowe, to reklamy te są widoczne w wyznaczonych do tego miejscach dedykowanych.

Chcąc zapewnić większe powodzenie, należy zastanowić się nad celami naszej kampanii. Dzięki temu będziemy mogli lepiej koordynować ruchami naszej kampanii. Cele, jakie należałoby rozpatrzeć to na przykład wzrost sprzedaży, z kim podjąć współpracę, wzrost uznania i zainteresowania się marką, a także wzrost uświadomienia odnośnie nowych usług. Pamiętajmy także o tym, aby skierować naszą kampanię do danej grupy docelowej, dla której jest ona przeznaczona.

Każda kampania ma się przysłużyć rozwojowi finansowemu naszego przedsiębiorstwa. Stąd też służy ona pozyskaniu jak największej liczby klientów, użytkowników, dzięki czemu poprawi się nasza sytuacja finansowa oraz wzmocniona zostanie pozycja marki. Dlatego też ważną rzeczą jest, aby opracować odpowiednie założenia budżetowe.


Paweł Kaczmarek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj