Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

komputer

CPM + CPC

To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w...
laptop

CPM – Cost Per Mille

Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych elementów graficznych w formatach: JPG, PNG,...
reklama-online

Modele cenowe

CPM - Cost Per Mille - Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych...
dom-mediowy-biuro-pracy

Kampania reklamowa CPC (PPC)

Kampania CPC (Cost Per Click), bądź też PPC (Pay Per Click) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, bądź też...

Kampania reklamowa FF

Kampania FF (Flat Fee) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie reklamowe.Z...

Kampania reklamowa CPA

Kampania CPA (Cost Per Action) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie...

Kampania reklamowa CPM

Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.Z...

Kampania reklamowa RS

Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych,...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze