Strona główna Marketing Public Relations

Public Relations

Public Relations – to dział związany z pozytywnym kształtowaniem wizerunku firmy. Ciekawe artykuły, porady objaśnią oraz wskażą drogę w jakim kierunku podążać. Środki PR, znak handlowy, wizerunek firmy, współpraca z mediami i wiele innych.

Nie ma rzeczy niemożliwych – nowy blog „KOLOciebie.com”

Czy osoby z niepełnosprawnością słuchową mogą nagrywać profesjonalne, komercyjne utwory muzyczne? Czy głuchoniewidomi biorą udział w wyścigach samochodowych? Czy niewidomi mogą grać w drużynie reprezentacji...

PGE wspiera festiwal w Leżajsku

W najbliższy poniedziałek, 22 czerwca, rozpocznie się XXIV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej w Leżajsku. PGE Obrót po raz kolejny wspiera to wyjątkowe...

Jak zostać Firmą Przyjazną Klientowi?

Sukces każdej firmy jest składową wysokiej jakości oferowanych produktów czy usług oraz poziomu zadowolenia klientów. Jedną z nagród przyznawanych zaufanym przedsiębiorstwom jest tytuł Firmy...
klient

Relacja z klientem

Każdy z nas wielokrotnie nawet w przeciągu jednego dnia staje się klientem. Nieważne czy dokonujemy zakupów w pobliskim sklepie spożywczym, na stacji benzynowej, czy...
pożyczka

Wizerunek Firmy

Już w momencie podjęcia decyzji o założeniu działalności gospodarczej, naturalnie kiedy już znamy swój profil działalności, powinniśmy zacząć myśleć o wizerunku naszego przedsiębiorstwa. Nie...
telefon

Współpraca z mediami

Proces, który powinien trwać bez przerwy, począwszy od pojawienia się przedsiębiorstwa na rynku, aż po jego kres. Media, to potężna siła oddziałująca na każdego...

Znak handlowy

Jest ogólnie uznawany jako znak towarowy (logo) bo to właśnie ono ma pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Czy zakupimy produkt, czy skorzystamy z konkretnych...
KREDYT

Środki Public Relations

Na ryku jest potencjalnie wielu klientów, dla których moglibyśmy świadczyć usługi, bądź sprzedawać różnorakie dobra materialne. Jednakże obecnie nie jest zbyt dużym problemem znalezienie...
ludzie przez komputerem

Marketing MIX 7P

Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
spotkanie-praca

Marketing MIX 4C

Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...

Social Media

2,559FaniLubię
185ObserwującyObserwuj
81ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze