Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

koszt-inwestycji

Jak używać Google AdWords aby zwiększyć zyski firmy?

Reklamy Google AdWords są popularne pośród przedsiębiorców poszukujących sposobu aby rozwinąć firmę w internecie. Wiele osób zdaje sobie sprawę z ich możliwości. Można usłyszeć...
macbook

Reklama nakłaniająca

Celem tej reklamy jest nakłonienie do zakupu produktów, jakie oferuje zleceniodawca tejże reklamy. Służy ona również porównaniu danego produktu z produktami konkurencyjnymi, a tym...

FF – Flat Fee

Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie...
billboard

Billboardy i inne rodzaje reklam w przestrzeni miejskiej

Reklama zewnętrzna w przestrzeni miejskiej rządzi się zupełnie innymi prawami niż ta prezentowana np. wzdłuż dróg. Każdy z nas spotyka się dziennie z dziesiątkami,...

Ceny reklam

Jakby na to nie spojrzeć inwestycja w reklamę, to bardo drogie przedsięwzięcie, jednakże jakże ważna i konieczna. Można by powiedzieć, że emitowanie reklamy jest...
laptop

Cechy reklam

Jaka będzie reklama, taki będzie jej efekt. Niezależnie od reklamy, która będzie emitowana w telewizji, w radiu, w prasie, bądź Internecie reklama powinna być...
reklama-online

Rola social mediów we współczesnej sprzedaży

Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy...

Run on Network (RON)

Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze