Jak używać Google AdWords aby zwiększyć zyski firmy?
Reklamy Google AdWords są popularne pośród przedsiębiorców poszukujących sposobu aby rozwinąć firmę w internecie. Wiele osób zdaje sobie sprawę z ich możliwości. Można usłyszeć...
Reklama nakłaniająca
Celem tej reklamy jest nakłonienie do zakupu produktów, jakie oferuje zleceniodawca tejże reklamy. Służy ona również porównaniu danego produktu z produktami konkurencyjnymi, a tym...
FF – Flat Fee
Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie...
Billboardy i inne rodzaje reklam w przestrzeni miejskiej
Reklama zewnętrzna w przestrzeni miejskiej rządzi się zupełnie innymi prawami niż ta prezentowana np. wzdłuż dróg. Każdy z nas spotyka się dziennie z dziesiątkami,...
Ceny reklam
Jakby na to nie spojrzeć inwestycja w reklamę, to bardo drogie przedsięwzięcie, jednakże jakże ważna i konieczna. Można by powiedzieć, że emitowanie reklamy jest...
Cechy reklam
Jaka będzie reklama, taki będzie jej efekt. Niezależnie od reklamy, która będzie emitowana w telewizji, w radiu, w prasie, bądź Internecie reklama powinna być...
Rola social mediów we współczesnej sprzedaży
Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy...
Run on Network (RON)
Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...