Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.

Różni się ona natomiast tym, iż występuje tutaj podział kosztów wygenerowanych przez użytkownika. Podział ten jest obliczany procentowo, a nie kwotowo. Reklamy te z reguły przyjmują postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę.

Jeśli chodzi o portale internetowe oraz pozostałe strony WWW udostępniające swoje powierzchnie reklamowe, to reklamy te są widoczne w wyznaczonych do tego miejscach dedykowanych.

Chcąc zapewnić większe powodzenie, należy zastanowić się nad celami naszej kampanii. Dzięki temu będziemy mogli lepiej koordynować ruchami naszej kampanii. Cele, jakie należałoby rozpatrzyć to na przykład wzrost sprzedaży, z kim podjąć współpracę, wzrost uznania i zainteresowania się marką, a także wzrost uświadomienia odnośnie nowych usług. Pamiętajmy także o tym, aby skierować naszą kampanię do danej grupy docelowej dla której jest ona przeznaczona.

Każda kampania ma się przysłużyć rozwojowi finansowemu naszego przedsiębiorstwa. Stąd też służy ona pozyskaniu jak największej liczby klientów, użytkowników, dzięki czemu poprawi się nasza sytuacja finansowa oraz wzmocniona zostanie pozycja marki. Dlatego też ważną rzeczą jest, aby opracować odpowiednie założenia budżetowe.


Paweł Kaczmarek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj