Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

komputer

Sekcja

Sekcja jest związana z emisją danej reklamy w określonej sekcji, części witryny. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest umieszczenie danej reklamy w konkretnej sekcji odpowiadającej...

Interstitial

Reklama ta jest głównie stosowana na stronie głównej portalu, gdyż siłą rzeczy istnieje największe prawdopodobieństwo, że spośród wszystkich pod stron dostępnych na serwerze portalu...

Run on Network (RON)

Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...

Banner

Reklama, która widnieje pod postacią bannera ukazana jest pod postacią prostokąta reklamowego, który swoim rozmiarem usytuowany jest w postaci 468x60 pikseli.Z kolei waga bannera...

Reklama kinowa

Jest formą ograniczoną, gdyż jak sama nazwa wskazuje występuje ona w kinach. Wykorzystuje się w niej spoty, tak jak w reklamie telewizyjnej.Reklama ta posiada...
gazeta

Reklama prasowa

Jeśli chodzi o kwoty przeznaczane na reklamę, to najwięcej wydaje się na reklamę telewizyjną, a wydatki na reklamę prasową są coraz to mniejsze, z...

Kampania reklamowa CPM

Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.Z...

Kampania reklamowa RS

Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych,...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze