Telemarketing
Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem...
Billboard
Billboard tak naprawdę swoim kształtem przypomina banner, jednakże różni się on w głównej mierze wielkością. Stosunkowo jego wielkość jest ukazywana pod postacią 750x100 pikseli.Jednakże...
Double Billboard
Spoglądając na double billboard, kojarzy nam się z pewnością standardowy billboard, przy czym zastanawiamy się nad jego różnicą.Mianowicie punkt stabilizacji, jest tak samo usytuowany...
Rodzaje reklam
Reklama bezmarkowa - Ten rodzaj reklamy charakteryzuje się tym, iż producenci, którzy prowadzą działalność w tej samej branży, wspólnie biorą udział w reklamie jakiegoś...
Pop-up
Reklama, która automatycznie po ukazaniu wszystkich treści dostępnych na witrynie internetowej ukazuje się w postaci nowego okna przeglądarki i pojawia się automatycznie na wierzchu...
Reklama informująca
Jeśli mowa o tego typu reklamie, to każda reklama, oczywiście w pewnym stopniu, informuje nas o danym produkcie, czy też o danym wydarzeniu, takim...
Wielkanocna kampania Twojej firmy: 3 kluczowe elementy skutecznej promocji
Zbliżająca się Wielkanoc to okres, w którym wiele firm notuje nagły peak sprzedażowy. Badania M/platform wykazały, że wartość zakupów w tradycyjnym kanale sprzedaży przed...