Reklama, która automatycznie po ukazaniu wszystkich treści dostępnych na witrynie internetowej ukazuje się w postaci nowego okna przeglądarki i pojawia się automatycznie na wierzchu głównej witryny internetowej.

Specyfiką Pop-up jest określenie wielokrotności liczby kontaktów z reklamą na jednego użytkownika. Rozmiar tak naprawdę ma prawo być zróżnicowany, lecz jest zależny od przekazu, który jest w nim zamieszczony. Waga naturalnie jest zależna od rozmiaru i waha w okolicach 25 kB. Format jaki jest dopuszczony to: JPGE, GIF oraz SWF.

Punkt pojawienia się pop-up usytuowany jest w centralnym położeniu strony internetowej i nie zniknie dopóki nie wykażemy własnej inicjatywy i samoczynnie nie zamkniemy owego okna reklamowego. Przejawia się to naturalnie na dużą oglądalność reklamy prezentowanej przez reklamodawce.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj