Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

Reklama zewnętrzna

Najstarszą metodą zareklamowania się jest reklama zewnętrzna (outdoor). Największe zastosowanie ma ona w dużych miastach, gdyż wtedy ma ona największe oddziaływanie.W przypadku, gdy zdecydujemy...

Sponsorowanie

Jak sama nazwa wskazuje, reklama ta jest ściśle związania z poniesieniem kosztów sponsoringu danego przedsięwzięcia.Chodzi tutaj o to, iż dane przedsiębiorstwo jest patronatem, bądź...

Reklama wysyłkowa

Jest to jeden ze sposobów zareklamowania własnego przedsiębiorstwa oraz przedstawienia swojej gamy usług z danej dziedziny. Jeśli dobrze wykorzystamy ten rodzaj reklamy, może ona...

Reklama pocztowa

Reklama pocztowa, jak sama nazwa wskazuje jest to reklama wykorzystująca środek przekazu informacji, jakim jest poczta, a także doręczycieli.Dzięki temu możliwe jest docieranie do...

Telemarketing

Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem...

Box

Forma reklamy, która jest przedstawiona pod postacią Box-u ukazana jest pod postacią prostokąta, jednakże ściana Box-u jest dłuższa od jej podstawy.Zależności od witryny internetowej...

Commercial Break

Niewątpliwie świetna reklama, która jest wykorzystywana w szczególności podczas procesu kreowania nowych produktów dostępnych na rynku, bądź też podczas ogólnej fazy promowania wizerunku firmy.Z...
dom-mediowy-biuro-pracy

Kampania reklamowa CPC (PPC)

Kampania CPC (Cost Per Click), bądź też PPC (Pay Per Click) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, bądź też...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze