CPM + CPC
To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w...
Reklama pocztowa
Reklama pocztowa, jak sama nazwa wskazuje jest to reklama wykorzystująca środek przekazu informacji, jakim jest poczta, a także doręczycieli.Dzięki temu możliwe jest docieranie do...
Kampania reklamowa CPA
Kampania CPA (Cost Per Action) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie...
Gdzie się reklamować
Wiele firm boryka się z problemem zareklamowania swoich produktów, bądź usług, a w szczególności nowo powstałe przedsiębiorstwa, które jak na razie nie są znane,...
Modele emisyjne
Run on Category Run on Network Run on Site Targetowanie Sekcja
Jak zaprojektować dobry plakat reklamowy w 10 krokach? Poradnik
Wykorzystywanie plakatów reklamowych to nadal jedna z najbardziej skutecznych form reklamy w określonych branżach takich jak restauracje, wydarzenia eventowe czy reklama lokalnej firmy. Niski...
Rectangle
Bardzo często stosowana reklama na wzgląd oddziaływania, które ze sobą niesie. Rectangle jest dostępny w rozmiarze 300x250 pikseli, a jego waga średnio ukształtowana jest...
Modele cenowe
CPA - Cost Per Action CPM - Cost Per Mille CPM + CPC FF - Flat Fee