Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

komputer

CPM + CPC

To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w...

Reklama pocztowa

Reklama pocztowa, jak sama nazwa wskazuje jest to reklama wykorzystująca środek przekazu informacji, jakim jest poczta, a także doręczycieli.Dzięki temu możliwe jest docieranie do...

Kampania reklamowa CPA

Kampania CPA (Cost Per Action) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie...

Gdzie się reklamować

Wiele firm boryka się z problemem zareklamowania swoich produktów, bądź usług, a w szczególności nowo powstałe przedsiębiorstwa, które jak na razie nie są znane,...

Modele emisyjne

Run on Category Run on Network Run on Site Targetowanie Sekcja
plakaty reklamowe

Jak zaprojektować dobry plakat reklamowy w 10 krokach? Poradnik

Wykorzystywanie plakatów reklamowych to nadal jedna z najbardziej skutecznych form reklamy w określonych branżach takich jak restauracje, wydarzenia eventowe czy reklama lokalnej firmy. Niski...

Rectangle

Bardzo często stosowana reklama na wzgląd oddziaływania, które ze sobą niesie. Rectangle jest dostępny w rozmiarze 300x250 pikseli, a jego waga średnio ukształtowana jest...

Modele cenowe

CPA - Cost Per Action CPM - Cost Per Mille CPM + CPC FF - Flat Fee

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze