Badania marketingowe

Badania Marketingowe – Rodzaje badań, metody badań, etapy, rola, a także etyka badań marketingowych. Bieżące i ciekawe artykuły o danej tematyce.

SEO-połączenia-w-formie-planet

Budowanie Globalnego Autorytetu: Porady SEO dla Międzynarodowych Rynków

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zbudować globalny autorytet w internecie? SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, nie jest już tylko domeną lokalnych rynków. Dziś...
laptop

Badanie syndykatowe

To jedyne badanie, które jest przeprowadzane wyłącznie wyniku inicjatywy przez firmę badawczą i wszystkie opracowania stanowią jej własność. Firmy decydują się na zbadanie oraz...
tablet

Ankiety internetowe – CAWI

Przy obecnej koniunkturze, gdzie coraz to więcej osób ma dostęp do szerokopasmowego Internetu stosuje się również ankiety internetowe. Zastanówmy się dlaczego coraz to więcej...
agent

Ankiety telefoniczne

Bez wątpienia z pośród wszystkich dostępnych metod przeprowadzenia badań marketingowych jest właśnie forma wywiadu telefonicznego. Zastanówmy się jakie korzyści płyną z stosowania tej metody,...
call center

Jak zwiększyć lojalność i przyciągnąć nowych klientów z dowolnego kraju za pomocą IP-telefonii UniTalk?

Lojalni klienci regularnie wracają do Ciebie, dokonują zakupów lub korzystają z usługi, oczekując przyjaznego traktowania ze strony marki. Według badań Salesforce, 70% klientów oczekuje,...
jedzenie

Polak wydaje na żywność ekologiczną dziesięć razy mniej niż Europejczyk

Pomimo dużego potencjału polskiego rynku żywności ekologicznej, poziom sprzedaży w naszym kraju odbiega od reszty Europy. Przeciętny Polak rocznie na jedzenie bio wydaje ok....

Badania jakościowe

Badania jakościowe to nie wywiad, ani przeprowadzana ankieta, to coś znacznie więcej. W badaniu tym nie bierze udział 1000 respondentów, lecz przeważnie jedna, bądź...

Kodeks ESOMAR

Międzynarodowy Kodeks Badań Rynkui BadańSpołecznychICC/ESOMAR

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze