Budowanie Globalnego Autorytetu: Porady SEO dla Międzynarodowych Rynków
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zbudować globalny autorytet w internecie? SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, nie jest już tylko domeną lokalnych rynków.
Dziś...
Badanie syndykatowe
To jedyne badanie, które jest przeprowadzane wyłącznie wyniku inicjatywy przez firmę badawczą i wszystkie opracowania stanowią jej własność. Firmy decydują się na zbadanie oraz...
Ankiety internetowe – CAWI
Przy obecnej koniunkturze, gdzie coraz to więcej osób ma dostęp do szerokopasmowego Internetu stosuje się również ankiety internetowe. Zastanówmy się dlaczego coraz to więcej...
Ankiety telefoniczne
Bez wątpienia z pośród wszystkich dostępnych metod przeprowadzenia badań marketingowych jest właśnie forma wywiadu telefonicznego. Zastanówmy się jakie korzyści płyną z stosowania tej metody,...
Jak zwiększyć lojalność i przyciągnąć nowych klientów z dowolnego kraju za pomocą IP-telefonii UniTalk?
Lojalni klienci regularnie wracają do Ciebie, dokonują zakupów lub korzystają z usługi, oczekując przyjaznego traktowania ze strony marki. Według badań Salesforce, 70% klientów oczekuje,...
Polak wydaje na żywność ekologiczną dziesięć razy mniej niż Europejczyk
Pomimo dużego potencjału polskiego rynku żywności ekologicznej, poziom sprzedaży w naszym kraju odbiega od reszty Europy. Przeciętny Polak rocznie na jedzenie bio wydaje ok....
Badania jakościowe
Badania jakościowe to nie wywiad, ani przeprowadzana ankieta, to coś znacznie więcej. W badaniu tym nie bierze udział 1000 respondentów, lecz przeważnie jedna, bądź...
Kodeks ESOMAR
Międzynarodowy Kodeks Badań Rynkui BadańSpołecznychICC/ESOMAR