Badania marketingowe

Badania Marketingowe – Rodzaje badań, metody badań, etapy, rola, a także etyka badań marketingowych. Bieżące i ciekawe artykuły o danej tematyce.

Badania ilościowe

Badania ilościowe są pojęciem ogólnym, utożsamiającym się bezpośrednio z badaniami marketingowymi business to business, syndykatowymi, omnibusowymi oraz z badaniami ad hoc.Te wszystkie badania są...
laptop

Połowa z nas nie chce pracować na emeryturze. A połowa wie, że musi

GUS prognozuje, że do 2050 roku 40 proc. Polaków będzie mieć 60 lat lub więcej. Obniżony w 2017 roku wiek emerytalny pozwala 60-letnim kobietom oraz...
pracownicy

Firmy widzą 2022 r. w czarnych barwach, ale nadal chcą rekrutować. Co piąta zatrudni...

Przedsiębiorcy spodziewają się, że sytuacja ich firmy będzie w tym roku gorsza niż w poprzednim. To nie studzi planów związanych z rekrutacją. Co czwarta...
mezczyzna laptop

PAPI

Jest to jeszcze często stosowana metoda, chodź powoli się od niech odbiega i zastępuje się ją metodą CAPI. Skrót PAPI pochodzi od słów: Paper...
podpis

Ankiety pocztowe

Oprócz stosowania najbardziej popularnych metod badawczych, firmy stosują również niekiedy ankiety pocztowe, które są rzadziej stosowane. Jednakże mimo tego warto przełożyć o nich kilka...
gazeta

Mystery shopping

Tłumacząc na język polski oznacza to nic innego jak tajemniczy klient, jest to bez wątpienia badanie warte poświęcenia uwagi. Otóż badanie ma na celu...

Co w użytkownikach Facebooka piszczy?

Osoby, które na Facebooku umieszczają informacje o swoich związkach uczuciowych z większym prawdopodobieństwem niż inni mają niską samoocenę, uważają psychologowie z londyńskiego Brunel University....
Badanie marketingowe

Koszty pracy a konkurencyjność

Polskie przedsiębiorstwa w poszukiwaniu równowagi Wzrost godzinowych kosztów pracy w Polsce w 2023 roku wyniósł 10,8% co znacznie przewyższa średnią europejską (5,0% dla strefy euro,...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze