Etapy badań marketingowych
W badaniach marketingowych również musimy przestrzegać wszelkich z góry określonych standardów, dlatego też warto zapoznać się z etapami ich tworzenia.
1. Na samym początku musimy...
Badania jakościowe
Badania jakościowe to nie wywiad, ani przeprowadzana ankieta, to coś znacznie więcej. W badaniu tym nie bierze udział 1000 respondentów, lecz przeważnie jedna, bądź...
Polacy chcą robotów w domu, ale nie w miejscu pracy
Jak wynika z raportu PRCN pt. „Polacy o sztucznej inteligencji”, badani nie chcą zostać zastąpieni w pracy przez roboty lub ich własne awatary, chętniej...
Jak zwiększyć lojalność i przyciągnąć nowych klientów z dowolnego kraju za pomocą IP-telefonii UniTalk?
Lojalni klienci regularnie wracają do Ciebie, dokonują zakupów lub korzystają z usługi, oczekując przyjaznego traktowania ze strony marki. Według badań Salesforce, 70% klientów oczekuje,...
FERRO dzieciom – firma remontuje łazienki dla sześciolatków
Już po raz drugi firma FERRO bierze udział w akcji „Łazienka 6-latka”. Od października 2014 roku uczniowie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Olimpijczyków...
Zamiast kluczy smartfon. Poznaniacy chcą zdalnie otwierać drzwi mieszkania czy garażu
W Poznaniu intensywnie rozwija się nowe budownictwo oferujące nowoczesną technologię nie tylko w mieszkaniach, ale i na całym osiedlu. Wśród smart nowości poznaniakom najbardziej...
Burze mózgów
Jest to jedna z najczęściej stosowanych metod przeprowadzanych techniką badań jakościowych. Metodę tą opracował w latach trzydziestych XX wieku Alex Osborn, który bardzo szybko...
CAPI
Metoda ta jest coraz częściej stosowana przez wszelakie firmy zajmujące się badaniami marketingowymi. Otóż CAPI łączy w sobie tradycyjny wywiad bezpośredni z respondentem, lecz...








