PAPI
Jest to jeszcze często stosowana metoda, chodź powoli się od niech odbiega i zastępuje się ją metodą CAPI. Skrót PAPI pochodzi od słów: Paper...
Ankiety pocztowe
Oprócz stosowania najbardziej popularnych metod badawczych, firmy stosują również niekiedy ankiety pocztowe, które są rzadziej stosowane. Jednakże mimo tego warto przełożyć o nich kilka...
Badania jakościowe
Badania jakościowe to nie wywiad, ani przeprowadzana ankieta, to coś znacznie więcej. W badaniu tym nie bierze udział 1000 respondentów, lecz przeważnie jedna, bądź...
Badania pierwotne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe każde jednorazowe badanie wykonywane na zlecenie klienta jest badaniem pierwotnym.
Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy jest podmiotem...
Połowa z nas nie chce pracować na emeryturze. A połowa wie, że musi
GUS prognozuje, że do 2050 roku 40 proc. Polaków będzie mieć 60 lat lub więcej. Obniżony w 2017 roku wiek emerytalny pozwala 60-letnim kobietom oraz...
W jakim celu stosujemy badania marketingowe?
Badania marketingowe można stosować z każdą chwilą, kiedy chcemy pozyskać szerokie informacje na temat opinii konsumentów na tle poszczególnych produktów bądź usług.
Na przykład badanie...
Badania ilościowe
Badania ilościowe są pojęciem ogólnym, utożsamiającym się bezpośrednio z badaniami marketingowymi business to business, syndykatowymi, omnibusowymi oraz z badaniami ad hoc.Te wszystkie badania są...
Budowanie Globalnego Autorytetu: Porady SEO dla Międzynarodowych Rynków
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zbudować globalny autorytet w internecie? SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, nie jest już tylko domeną lokalnych rynków.
Dziś...