Raport
W raporcie opisujemy problemy jakie zostały podjęte, analizujemy je, a następnie podajemy sposób ich rozwiązania i w końcowej fazie samo rozwiązanie. W przeciwieństwie do...
Savoir vivre w metrze, tramwaju, pociągu i autobusie
Na początku należy pamiętać, że kiedy czekamy na wejście do pojazdu powinniśmy zgodnie z zasadą ustąpić miejsca wysiadającym.
Jeżeli wsiadających nie ma wielu należy puścić...
Zaproszenie
Zaproszenie to komunikat skierowany do konkretnej osoby lub osób w celu nakłonienia jej lub ich do wzięcia udziału w uroczystościach, imprezie, odwiedzinach w określonym...
Siadanie przy stole obok siebie
W dwuosobowej konwersacji na wzgląd zajęcia bezpośrednio miejsca siedzącego przy osobie docelowej z którą zamierzamy podjąć rozmowę rozróżniamy dwa istotne aspekty. Mianowicie warto zwrócić...
Okólnik
Jest to pismo zwrócone pracownika lub pracowników. Występuje one najczęściej w urzędach oraz w przedsiębiorstwach.
Zadaniem okólników jest przekazanie informacji na temat zmian w sposobie...
Rozmowa telefoniczna
Zamierzając zatelefonować w służbowej sprawie musimy zadbać o klika drobnych, lecz jakże ważnych aspektów. Należy pamiętać, że bardzo często od rozmowy telefonicznej zależą dalsze...
Siadanie przy prostokątnym stole na skos siebie
Z całą stanowczością pozycja zajęcia pozycji siedzącej przez dwie osoby na skos siebie na szczęście nie jest zauważana na porządku dziennym. Na szczęście, gdyż...
Gdzie kto siedzi
Rozmieszczenie gości powinno być zaplanowane od razu po rozesłaniu zaproszeń. Sposób rozmieszczenia gości będzie zależy od tego, jaką dana osoba ma dla nas wartość....









