Savoir vivre sekretarki
Savoir vivre powinno na stałe zagościć w każdej firmie, dlatego że dobre wychowanie pracowników w firmie świadczy o tym jakie ta firma ma podejście...
Gdzie kto siedzi
Rozmieszczenie gości powinno być zaplanowane od razu po rozesłaniu zaproszeń. Sposób rozmieszczenia gości będzie zależy od tego, jaką dana osoba ma dla nas wartość....
Aktywne słuchanie
W pierwszym kontakcie należy "przejrzeć" osobę, z którą rozmawiamy. Do tego celu ważne jest umiejętne słuchanie. Dzięki temu możemy spełnić oczekiwania naszego rozmówcy w...
Jak siedzieć
Prawidłowa pozycja siedząca również świadczy o naszej osobie. Nie "kładźmy" się na krześle, gdyż służy ono wyłącznie do siedzenia. Siedząc należy pamiętać o tym,...
Okólnik
Jest to pismo zwrócone pracownika lub pracowników. Występuje one najczęściej w urzędach oraz w przedsiębiorstwach.
Zadaniem okólników jest przekazanie informacji na temat zmian w sposobie...
Wyjazdy służbowe za granicę
Należy pamiętać o tym, że kiedy wybieramy się w podróż służbową do innego kraju obowiązywać nas będą zasady obyczajowe kraju, czyli zalecenia savoir- vivre....
Dziecko w restauracji
Niezwykle ważną sprawą podczas uczenia swych dzieci jakimi zasadami powinno się kierować w życiu jest ich zachowanie się przy stole.
Ponieważ jeśli nie pamiętaliśmy zapoznać...
Raport
W raporcie opisujemy problemy jakie zostały podjęte, analizujemy je, a następnie podajemy sposób ich rozwiązania i w końcowej fazie samo rozwiązanie. W przeciwieństwie do...