Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

Kampania reklamowa CPM

Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.Z...

Kampania reklamowa RS

Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych,...

Telemarketing

Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem...

Kampanie reklamowe

Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...

Targi, wystawy oraz upominki

Targi i wystawy służą zapoznaniu się z ofertami firm oraz ogólnym przedstawieniu jej działalności. Możliwe jest także nawiązanie kontaktów z innymi przedsiębiorstwami. Najczęściej organizuje...

Rectangle

Bardzo często stosowana reklama na wzgląd oddziaływania, które ze sobą niesie. Rectangle jest dostępny w rozmiarze 300x250 pikseli, a jego waga średnio ukształtowana jest...

Scroll Billboard

To reklama, która jest usytuowana pod postacią standardowego billboard-u i jest stosunkowo znacznie od niej lepsza, na wzgląd poszerzenia o jedną kluczową funkcję.Mianowicie ma...

Half Page

Stosownie bardzo duża reklama, która umożliwia tym samym dotarcie do wielu odbiorców. Reklamodawca ma szeroką możliwość w komponowaniu treści przekazu.Treść staje się przez to...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze