Reklama bezmarkowa
Ten rodzaj reklamy charakteryzuje się tym, iż producenci, którzy prowadzą działalność w tej samej branży, wspólnie biorą udział w reklamie jakiegoś produktu. Jest to...
Kampania reklamowa FF
Kampania FF (Flat Fee) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie reklamowe.Z...
Kampania reklamowa RS
Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych,...
FF – Flat Fee
Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie...
Run on Network (RON)
Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...
Reklama nakłaniająca
Celem tej reklamy jest nakłonienie do zakupu produktów, jakie oferuje zleceniodawca tejże reklamy. Służy ona również porównaniu danego produktu z produktami konkurencyjnymi, a tym...
Targi, wystawy oraz upominki
Targi i wystawy służą zapoznaniu się z ofertami firm oraz ogólnym przedstawieniu jej działalności. Możliwe jest także nawiązanie kontaktów z innymi przedsiębiorstwami. Najczęściej organizuje...
Artykuł Sponsorowany
Artykuł sponsorowany występuje pod postacią artykułu, który w pełni sporządzony jest przez reklamodawcę i jest zamieszczony na witrynie internetowej reklamobiorcy i każdy z potencjalnych...