reklama-online

Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy firmą, a klientem?

Nadal nam nie wierzysz? Przejdźmy zatem do twardych danych. Z samego Facebooka, który notabene jest najbardziej popularnym portalem społecznościowym w Polsce, korzysta ponad 16 mln Polaków. Całkiem niezła baza, prawda? Mimo, że każdy z użytkowników udostępnia swoje dane, jeden więcej, drugi mniej – Facebook o każdej z nich pamięta. Dzięki temu jesteś w stanie dopasować reklamę idealnie do targetu, na jakim Ci w danym momencie zależy. Reklamy bowiem wyświetlają się użytkownikom, bazując na ich wieku, miejscu zamieszkania, zainteresowaniach i innych – tylko od Ciebie zależy jakie kryterium przyjmiesz.

Pewnie pomyślisz teraz, że spore zasięgi, czy kolejny nowy lajk to nie zakup. Nic bardziej mylnego! Niespełna 70% użytkowników social mediów uważa, że polubienie strony oznacza wzrost sympatii do marki, a przecież od tego zaczyna się nasza droga komunikacji z klientem. Mało tego, bezpośrednia sprzedaż również może odbywać się za pomocą tego typu kanałów i co więcej, ten rodzaj transakcji zyskuje na popularności, gdyż nie wymaga dodatkowej rejestracji na stronach zewnętrznych, a więc jest wygodniejszy dla klienta.

Odpowiedz sobie teraz na pytanie – czy właściwie pielęgnujesz relacje z klientami? Konto na znanym portalu społecznościowym pozwala monitorować poziom zadowolenia z danych usług czy produktów. Dzięki regularnym opiniom mamy możliwość szybkiego reagowania i dostosowywania naszych działań w taki sposób, abyśmy jednocześnie czuli się z nimi komfortowo i spełniali oczekiwania klienta.

Nie trać szansy na większą sprzedaż, gdy takie narzędzia, jakie oferują nam social media, są na wyciągnięcie ręki!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj