Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?
Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc. we właśnie rozpoczynającym się roku. Na poprawę kondycji polskich przedsiębiorstw mają wpłynąć między innymi...
Modele emisyjne
Run on Category Run on Network Run on Site Targetowanie Sekcja
Wielkanocna kampania Twojej firmy: 3 kluczowe elementy skutecznej promocji
Zbliżająca się Wielkanoc to okres, w którym wiele firm notuje nagły peak sprzedażowy. Badania M/platform wykazały, że wartość zakupów w tradycyjnym kanale sprzedaży przed...
Jaką reklamę wybrać
Jaką reklamę wybierzemy to tak naprawdę będzie o tym decydowała specyfikacja naszego przedsiębiorstwa. Prowadzimy działalność ogólnokrajową, czy może regionalną?Czy nasze produkty, bądź usługi są...
Markowe okulary przeciwsłoneczne jako prezent
Jeżeli zastanawiasz się jaki prezent możesz kupić swojej bliskiej osobie na najbliższe święta, albo na urodziny czy na imieniny, podpowiemy, bo według nas jest...
Reklama bezmarkowa
Ten rodzaj reklamy charakteryzuje się tym, iż producenci, którzy prowadzą działalność w tej samej branży, wspólnie biorą udział w reklamie jakiegoś produktu. Jest to...