Content marketing – przyciąganie treścią
W sieci, w morzu informacji, stworzenie unikatowej, wartościowej i skutecznie docierającej do grupy docelowej wiadomości jest niełatwym zadaniem. Wymaga dużego doświadczenia i kompetencji. Nie...
Jak mobilne aplikacje mogą pomóc wygrać serca klientów w Walentynki?
Walentynki to od wielu lat jedno z największych wydarzeń w handlu detalicznym. Dla handlowców to świetna okazja, aby podkręcić obroty po sezonie wyprzedaży. W...
Ankiety telefoniczne
Bez wątpienia z pośród wszystkich dostępnych metod przeprowadzenia badań marketingowych jest właśnie forma wywiadu telefonicznego. Zastanówmy się jakie korzyści płyną z stosowania tej metody,...
Reklama informująca
Jeśli mowa o tego typu reklamie, to każda reklama, oczywiście w pewnym stopniu, informuje nas o danym produkcie, czy też o danym wydarzeniu, takim...
3 najbardziej przyszłościowe kierunki studiów
Za dwa miesiące egzamin dojrzałości. Dla wielu maturzystów to ostatni moment na podjęcie decyzji na temat dalszej przyszłości. Część z nich zdecyduje się na...
Reklama telewizyjna
Reklama telewizyjna jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych form reklamy w Polsce. Zadaniem ogólnym reklam jest przyciągnięcie uwagi klienta, promowanie danego produktu oraz rozpowszechnienie danej...
Jak zaprojektować dobry plakat reklamowy w 10 krokach? Poradnik
Wykorzystywanie plakatów reklamowych to nadal jedna z najbardziej skutecznych form reklamy w określonych branżach takich jak restauracje, wydarzenia eventowe czy reklama lokalnej firmy. Niski...
Środki Public Relations
Na ryku jest potencjalnie wielu klientów, dla których moglibyśmy świadczyć usługi, bądź sprzedawać różnorakie dobra materialne. Jednakże obecnie nie jest zbyt dużym problemem znalezienie...