Badania pierwotne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe każde jednorazowe badanie wykonywane na zlecenie klienta jest badaniem pierwotnym.
Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy jest podmiotem...
Expand Banner
Po wczytaniu strony internetowej na której jest ukazany expand banner ujrzymy reklamę, która siłą rzeczy nie będzie niczym zasadniczo różniła się od standardowego bannera,...
Marketing MIX 4P
Z całą pewnością wielu z nas słyszało o jednym z podstawowych elementów marketingu. Marketing MIX, potocznie określany mianem 4P - produkt, cena, dystrybucja oraz...
Bandy reklamowe – nieodłączny element eventu
22 mężczyzn ugania się za piłką próbując skierować ją do bramki. Na stadionie zgromadziło się kilkadziesiąt tysięcy widzów podziwiających widowisko. Nieodłącznym elementem piłkarskiego spotkania,...
Czy ulotki reklamowe są skuteczne?
Ulotki to prawdopodobnie jedna z najbardziej popularnych form reklamy. Natrafiamy na nie każdego dnia – ktoś wręcza nam je w drodze do pracy, znajdujemy...
Reprezentantki Grupy OKNOPLAST prelegentkami podczas Warsztatowego Kongresu Szefów Produkcji oraz HR
W jaki sposób komunikować się z pracownikami produkcyjnymi tak, by czuli się częścią firmy? Jak budować strategię HR, aby była ona przejrzysta dla wszystkich...
Reklama kinowa
Jest formą ograniczoną, gdyż jak sama nazwa wskazuje występuje ona w kinach. Wykorzystuje się w niej spoty, tak jak w reklamie telewizyjnej.Reklama ta posiada...
Pojęcie konkurencji
Słowo konkurencja pochodzi z języka łacińskiego od słowa concurrentia, które oznacza współzawodnictwo. Jest to proces polegający na tym, iż przedsiębiorstwa rynkowe dążą do realizacji...