Oligopol
Stworzyć przedsiębiorstwo, które będzie należało do grona firm oligopolistycznych w danej branży nie jest łatwo, ponieważ zazwyczaj są to duże firmy, bądź średnie przedsiębiorstwa,...
Marketing MIX 7P
Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
Najbardziej rozpoznawalne logo na świecie – Google
6 liter w zdefiniowanych kolorach: czerwonym, niebieskim, żółtym i zielonym zapisane specjalnie do tego celu zaprojektowaną czcionką. Oglądane codziennie setki razy towarzyszy nam w...
Jak używać Google AdWords aby zwiększyć zyski firmy?
Reklamy Google AdWords są popularne pośród przedsiębiorców poszukujących sposobu aby rozwinąć firmę w internecie. Wiele osób zdaje sobie sprawę z ich możliwości. Można usłyszeć...
Marketing MIX 4C
Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...
Badania wtórne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe, każde wykorzystane dane w ujęciu już przeprowadzonych badań stanowią dane wtórne.
Badania wtórne w świetle badań...
Reklama nakłaniająca
Celem tej reklamy jest nakłonienie do zakupu produktów, jakie oferuje zleceniodawca tejże reklamy. Służy ona również porównaniu danego produktu z produktami konkurencyjnymi, a tym...
Województwo świętokrzyskie – co warto zobaczyć?
Rejon województwa świętokrzyskiego to mniej oczywisty kierunek turystyczny, który jednak ma wiele do zaoferowania turystom. Znajdą tu coś dla siebie osoby lubiące zarówno zwiedzanie...