Strona główna Marketing

Marketing

Marketing – poznaj nowe możliwości marketingowe. W tym także informacje z zakresu Badań Marketingowych, Public Relations, Reklama, Media, a także Internet

tablet

Oligopol

Stworzyć przedsiębiorstwo, które będzie należało do grona firm oligopolistycznych w danej branży nie jest łatwo, ponieważ zazwyczaj są to duże firmy, bądź średnie przedsiębiorstwa,...
spotkanie-praca

Marketing MIX 4C

Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...
laptop

Badania wtórne

W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe, każde wykorzystane dane w ujęciu już przeprowadzonych badań stanowią dane wtórne. Badania wtórne w świetle badań...
laptop

Czy jesteś gotowy na kampanię AdWords?

Decydujesz się na kampanię AdWords. Dobierasz słowa kluczowe i tworzysz opisy lub zlecasz ich wykonanie, wpłacasz pieniądze i gotowe. Klienci będą klikać, czerpać pełnym...
google

Najbardziej rozpoznawalne logo na świecie – Google

6 liter w zdefiniowanych kolorach: czerwonym, niebieskim, żółtym i zielonym zapisane specjalnie do tego celu zaprojektowaną czcionką. Oglądane codziennie setki razy towarzyszy nam w...
dokumenty

Jak skutecznie porządkować dokumenty w domu?

Ważną częścią codziennego życia jest porządkowanie dokumentów. Wielu uzna to za niezwykle żmudne zajęcie, jednak warto zastanowić się, czy zostawienie w dokumentach bałaganu nie...
ludzie przez komputerem

Marketing MIX 7P

Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
koszt-inwestycji

Jak używać Google AdWords aby zwiększyć zyski firmy?

Reklamy Google AdWords są popularne pośród przedsiębiorców poszukujących sposobu aby rozwinąć firmę w internecie. Wiele osób zdaje sobie sprawę z ich możliwości. Można usłyszeć...
breloczki

Gadżety nie tylko dla Bonda, czyli jak wybrać gadżety reklamowe dla promocji firmy

Wykorzystanie gadżetów reklamowych pozwala firmom budować markę poprzez eksponowanie logotypu. Ten rodzaj promocji potrafi być bardzo skuteczny, jednak każdy, kto miał do czynienia z...

FF – Flat Fee

Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie...

Social Media

2,585FaniLubię
7ObserwującyObserwuj
197ObserwującyObserwuj
75ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze

Wiadomości z ostatniego tygodnia

Zapisz