Pozycjonowanie czy Google Ads – który z tych rodzajów promocji wybrać, a może lepiej...
Chcesz, aby Twoja strona internetowa stała się popularna wśród użytkowników? Zastanawiasz się, które z działań marketingowych będzie najlepsze? Jeśli tak, mamy dla Ciebie rozwiązanie!...
Branża gastro wraca do życia
Gastronomia była jednym z tych sektorów rynku, które dotknęły największe restrykcje związane z epidemią. Obecnie, po niemal całkowitym odmrożeniu gospodarki, wielu jej przedstawicieli już...
Jak segregować śmieci, i dlaczego warto to robić?
Ogromna ilość odpadów, które generujemy każdego roku, to powszechnie znany problem. Często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Niezwykle istotna jest ich właściwa...
Sztuczna inteligencja w branży influencerskiej – jak AI pomaga w weryfikacji twórców?
Rozwój sztucznej inteligencji spowodował, że obecnie każda branża korzysta lub opracowuje metody, by móc czerpać z najnowszych rozwiązań ułatwiających, usprawniających i automatyzujących pracę. Podobnie...
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?
Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc. we właśnie rozpoczynającym się roku. Na poprawę kondycji polskich przedsiębiorstw mają wpłynąć między innymi...







