Strona główna Marketing Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy – jest działem w którym użytkownicy mogą znaleźć wiele przydatnych informacji z wielu dziedzin. Głównie powiązany z marketingiem.

ślub

Ślub online – jeszcze nie. Przedślubne formalności – jak najbardziej

Niektóre urzędy w Polsce udostępniają ostatnio młodym parom bezpłatną transmisję ze ślubu. My polecamy e-usługi, dzięki którym załatwienie wielu przed- i poślubnych formalności będzie...
panowie

Pojęcie konkurencji

Słowo konkurencja pochodzi z języka łacińskiego od słowa concurrentia, które oznacza współzawodnictwo. Jest to proces polegający na tym, iż przedsiębiorstwa rynkowe dążą do realizacji...
kalkulator

Monopol

Każde przedsiębiorstwo, które istnieje na rynku, bądź też na rynek wchodzi marzy, aby być monopolistą. Niekoniecznie na całym rynku krajowym, lecz chociaż na określonym...
Dokumenty

Cyfryzacja KPRM: Nowe dowody – jakie zmiany?

- Cyfryzacja KPRM informuje: 111 dni – dokładnie tyle czasu zostało wszystkim tym, którzy przez internet chcieliby złożyć wniosek o dowód osobisty. 2 sierpnia zniknie...
wesele dolny śląsk

Wesele Dolny Śląsk – dlaczego warto wybrać akurat tę lokalizację?

Obecnie sezon na wesela trwa już praktycznie cały rok. Wiele Młodych Par decyduje się na organizację tej ważnej uroczystości na terenie Dolnego Śląska, mimo...
woda w butelce

Aż 95% Polaków chce kaucji za opakowania po napojach

Rząd powinien wprowadzić system kaucyjny. Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) oraz Centrum Analiz Legislacyjnych i Polityki Ekonomicznej (CALPE) wskazują, że Polska powinna wprowadzić jeden powszechny...

Co współcześnie symbolizują prezenty komunijne? Wyniki badania

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez serwis Prezentmarzeń na próbie 1240 respondentów prawie 100% Polaków wręcza prezenty z okazji Pierwszej Komunii, a 78% ankietowanych...
call center

Jak zwiększyć lojalność i przyciągnąć nowych klientów z dowolnego kraju za pomocą IP-telefonii UniTalk?

Lojalni klienci regularnie wracają do Ciebie, dokonują zakupów lub korzystają z usługi, oczekując przyjaznego traktowania ze strony marki. Według badań Salesforce, 70% klientów oczekuje,...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze