Szlachetna Paczka – o co chodzi w całej aferze?
W ciągu zaledwie kilku tygodni na wspaniałej i szczytnej idei Szlachetnej Paczki pojawiło się kilka niepokojących rys. Świetny wizerunek charytatywnego projektu podupadł na skutek...
Narzędzia marketingu bezpośredniego
Samo pojęcie marketingu bezpośredniego nie mogłoby istnieć bez narzędzi, które niejako określają sposób możliwości dotarcia do potencjalnych klientów.Aby rozpocząć proces docierania do odbiorców z...
Gdzie na wakacje?
Na co turyści zwracają dziś największą uwagę przy wyborze wyjazdu letniego
Letni urlop coraz częściej planujemy z dużą dokładnością – analizujemy lokalizację, sprawdzamy standard apartamentu,...
Jak założyć sklep internetowy?
Korzystamy dziś coraz częściej z Internetu. Możemy za pomocą niego wyszukiwać różne informacje, zamawiać określone usług, produkty, a także komunikować się z innymi osobami.
Internet umożliwia...
Etyka badań marketingowych
Wiele osób, a w szczególności klienci zastanawiają się, czy istnieje odgórne uwarunkowanie, które obliguje ankieterów do należytego przeprowadzania badania. Obawiając się, czy aby na...
Co umożliwiają inteligentne systemy wideo?
Warszawa, 23 marca 2018 r. – Europejskie przedsiębiorstwa co kilka minut zgłaszają odpowiednim służbom pożar, włamanie lub akty wandalizmu. Wynikające z tego szkody finansowe...
Pojęcie konkurencji
Słowo konkurencja pochodzi z języka łacińskiego od słowa concurrentia, które oznacza współzawodnictwo. Jest to proces polegający na tym, iż przedsiębiorstwa rynkowe dążą do realizacji...
Konkurencja monopolistyczna
Ta forma konkurencji rynkowej jest charakterystyczna, gdyż jest ona połączeniem monopolu, jak i konkurencji. W tej formie na rynku podobnie jak w konkurencji doskonałej...









