Zajrzyj na pocztę
Wielu z nas posiada przynajmniej jedno konto poczty e-mail. Mamy też takie, o których nawet nie pamiętamy. Zastanawialiście się kiedyś, co dzieje się z...
Turystyka w dobie zagrożeń cywilizacyjnych. Jak zmienia się podróżowanie?
Świadoma i odpowiedzialna turystyka w dobie zmian cywilizacyjnych staje się coraz większym wyzwaniem dla branży turystycznej. Kompleksowe i przemyślane podejście do aspektów chorób, kwestii...
Tworzenie Sklepu Internetowego: Indywidualne Rozwiązania czy Gotowe Systemy?
W obliczu rosnącej popularności e-handlu, przedsiębiorcy stają przed kluczowym wyborem – czy zainwestować w indywidualne rozwiązanie dla swojego sklepu internetowego, czy wybrać gotowe platformy...
Content marketing – spersonalizowany marketing, czyli dajmy odbiorcom pożądaną treść
Content marketing jest coraz popularniejszym rozwiązaniem, stosowanym już przez większość amerykańskich marketerów. W Polsce również jest doceniany. Dodatkowo dzięki rozwiązaniom sieci behawioralnych można trafić...
Zdobądź stałego klienta
Każdy przedsiębiorca chciałby posiadać grono osób, które byłyby jego stałymi klientami. Natomiast łatwo mówić, trudniej zrobić, gdyż nie jest to w rzeczywistości takie proste,...
Sztuczna inteligencja w branży influencerskiej – jak AI pomaga w weryfikacji twórców?
Rozwój sztucznej inteligencji spowodował, że obecnie każda branża korzysta lub opracowuje metody, by móc czerpać z najnowszych rozwiązań ułatwiających, usprawniających i automatyzujących pracę. Podobnie...
Co umożliwiają inteligentne systemy wideo?
Warszawa, 23 marca 2018 r. – Europejskie przedsiębiorstwa co kilka minut zgłaszają odpowiednim służbom pożar, włamanie lub akty wandalizmu. Wynikające z tego szkody finansowe...
Turysta vs podróżnik – wojna trwa
Kiedyś podróże zarezerwowane były dla nielicznych, tych najbardziej zdeterminowanych, którym nie były straszne tygodnie, a nawet miesiące spędzone w drodze, byleby poznać inną kulturę....









