Strona główna Marketing Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy – jest działem w którym użytkownicy mogą znaleźć wiele przydatnych informacji z wielu dziedzin. Głównie powiązany z marketingiem.

Desk and office chair in spacious room

Osuszacze przemysłowe powietrza – niezbędne wsparcie w walce z nadmiarem wilgoci

Wilgotność może być pożądana tylko w bardzo specyficznych warunkach – w większości przypadków jej nadmiar prowadzi jednak do poważnych komplikacji. Kiedy w powietrzu unosi...

Metody badań marketingowych

Aby osiągnąć swój cel wynikający z otrzymania interesujących nas informacji, możemy w tym celu posłużyć się różnymi dostępnymi metodami, aczkolwiek działania związane z przeprowadzaniem...
Dziczyzna

Jakie mięso jest najzdrowsze? Co jeść, aby być zdrowym?

Przez ostatnie lata pojawiło się bardzo wiele mitów na temat zdrowia i żywności. Dzisiaj bardzo ciężko jest wyszukać wiarygodne informacje, ponieważ wszystkie wzajemnie się...

Jak skutecznie znaleźć pracę, nie mając doświadczenia w danej branży? – porady, które naprawdę...

W jaki sposób znaleźć satysfakcjonującą pracę bez wysyłania tygodniami setek CV, nawet gdy nie ma się doświadczenia w danej branży? To może być bardzo...

Skup metali szlachetnych – dlaczego ich odzysk jest tak ważny?

Skup metali zazwyczaj kojarzy nam się z ogromnymi złomowiskami starych samochodów i maszyn. Okazuje się jednak, że często skupowane i odzyskiwane są również metale...
TeleCube_phone

Ewolucja technologii telekomunikacyjnych i znaczenie VoIP

Współczesna telekomunikacja przechodzi dynamiczne zmiany, które pozwalają firmom i użytkownikom indywidualnym korzystać z bardziej zaawansowanych i elastycznych rozwiązań. Tradycyjne systemy telefoniczne, oparte na analogowych...

Tempo picia alkoholu zależy od kształtu naczynia

Prędkość, z jaką pijemy alkohol, zależy od kształtu szklanki. Pomocne w spowalnianiu tempa są też znaczniki na naczyniu. W pierwszym eksperymencie ok. 160 osób (płci...
monety

Konkurencja pozacenowa

Cena jest z pewnością kluczowym elementem wpływającym na decyzyjność klienta. Ale w przypadku kiedy to konsument nie decyduje się ceną, bądź ma ona dla...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze