Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy – jest działem w którym użytkownicy mogą znaleźć wiele przydatnych informacji z wielu dziedzin. Głównie powiązany z marketingiem.

tablet

Oligopol

Stworzyć przedsiębiorstwo, które będzie należało do grona firm oligopolistycznych w danej branży nie jest łatwo, ponieważ zazwyczaj są to duże firmy, bądź średnie przedsiębiorstwa,...

Błędy w marketingu

Niestety jakby na to nie spojrzeć wiele firm w szczególności ze sektora małych i średnich firm z pewnością w nieświadomy sposób popełnia większe, bądź...
ręce

Zmiana na stanowisku Dyrektora Generalnego Lenovo Polska

Po ponad 9 latach kierowania polskim oddziałem firmy Lenovo, dotychczasowy dyrektor generalny Andrzej Sowiński zdecydował, iż odchodzi z firmy. W piątek (26 czerwca) poinformował...
monety

Konkurencja pozacenowa

Cena jest z pewnością kluczowym elementem wpływającym na decyzyjność klienta. Ale w przypadku kiedy to konsument nie decyduje się ceną, bądź ma ona dla...
Jabłko

Jak kupić dobre polskie jabłka?

Mówi się, że należy jeść 2 jabłka dziennie. Jedno rano dla urody, a drugie wieczorem dla zdrowia. Na szczęście wybór jabłek jest bardzo duży,...
panowie

Pojęcie konkurencji

Słowo konkurencja pochodzi z języka łacińskiego od słowa concurrentia, które oznacza współzawodnictwo. Jest to proces polegający na tym, iż przedsiębiorstwa rynkowe dążą do realizacji...

Rodzaje badań marketingowych

Badania marketingowe w zależności od informacji jakie chcemy otrzymać dają możliwość ich uzyskania, poprzez przeprowadzenie badań począwszy od zwykłego badania ad-hoc, przez badania pierwotne,...

Najchętniej kupowane płyty z muzyką w 2018 roku

Muzyczny top 10 płyt, które w ubiegłym roku najlepiej sprzedawały się w sieci MediaMarkt, zdominowała muzyka polskich wykonawców – znalazło się tu...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze