Jak używać Google AdWords aby zwiększyć zyski firmy?
Reklamy Google AdWords są popularne pośród przedsiębiorców poszukujących sposobu aby rozwinąć firmę w internecie. Wiele osób zdaje sobie sprawę z ich możliwości. Można usłyszeć...
Billboardy i inne rodzaje reklam w przestrzeni miejskiej
Reklama zewnętrzna w przestrzeni miejskiej rządzi się zupełnie innymi prawami niż ta prezentowana np. wzdłuż dróg. Każdy z nas spotyka się dziennie z dziesiątkami,...
Reklama, a logo firmy
Logo firmy jest istotnym elementem budującym jej wizerunek. Z badań psychologicznych wynika, że pozytywne nastawienie do oglądanego logo zależy nie tylko od wielokrotnej jego...
Run on Site (ROS)
Ten model emisji dotyczy reklam wyświetlanych w strefie witryn oraz ich pod stron. Służy to temu, aby trafić do konkretnej grupy odbiorców, ale oczywiście...
Sekcja
Sekcja jest związana z emisją danej reklamy w określonej sekcji, części witryny. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest umieszczenie danej reklamy w konkretnej sekcji odpowiadającej...
Targetowanie
W tym modelu już z samej nazwy można się czegoś domyśleć. Mianowicie nazwa ta wzięła się z angielskiego słowa "target", czyli cel. W związku...
Run on Category (ROC)
Ten model emisji związany jest z emisją reklam we wszystkich witrynach, które powiązane są ze sobą tematyką. Dotyczy ona wszystkich witryn w danej kategorii...
Run on Network (RON)
Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...