Jest formą ograniczoną, gdyż jak sama nazwa wskazuje występuje ona w kinach. Wykorzystuje się w niej spoty, tak jak w reklamie telewizyjnej.

Reklama ta posiada pewne znaczące zalety, takie jak: przyciąganie uwagi oraz lepsze oddziaływanie na widzów dzięki zaciemnieniu pomieszczenia. Zaciemnienie to powoduje, iż oglądający bardziej skupiają się na ekranie niż na innych częściach pomieszczenia. Duży ekran także ułatwia widoczność i również przyciąga uwagę. Dzięki temu widzowie są bardziej skupieni i lepiej zapamiętują daną reklamę, aniżeli widzowie oglądający telewizje. Wadą tego rozwiązania jest wąski zakres oddziaływania, powodem tego jest to, iż projekcja kinowa dociera głównie do ludzi młodych, bardziej nią zainteresowanych.


Paweł Kaczmarek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj