Formy Reklam

Formy Reklam – takich, jak reklama radiowa, telewizyjna, zewnętrzna, internetowa, telemarketing.

Kampania reklamowa FF

Kampania FF (Flat Fee) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie reklamowe.Z...

Kampania reklamowa CPA

Kampania CPA (Cost Per Action) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie...

Kampania reklamowa CPM

Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.Z...

Kampania reklamowa RS

Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych,...

Telemarketing

Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem...

Targi, wystawy oraz upominki

Targi i wystawy służą zapoznaniu się z ofertami firm oraz ogólnym przedstawieniu jej działalności. Możliwe jest także nawiązanie kontaktów z innymi przedsiębiorstwami. Najczęściej organizuje...

Rectangle

Bardzo często stosowana reklama na wzgląd oddziaływania, które ze sobą niesie. Rectangle jest dostępny w rozmiarze 300x250 pikseli, a jego waga średnio ukształtowana jest...

Scroll Billboard

To reklama, która jest usytuowana pod postacią standardowego billboard-u i jest stosunkowo znacznie od niej lepsza, na wzgląd poszerzenia o jedną kluczową funkcję.Mianowicie ma...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze