Formy Reklam

Formy Reklam – takich, jak reklama radiowa, telewizyjna, zewnętrzna, internetowa, telemarketing.

Artykuł Sponsorowany

Artykuł sponsorowany występuje pod postacią artykułu, który w pełni sporządzony jest przez reklamodawcę i jest zamieszczony na witrynie internetowej reklamobiorcy i każdy z potencjalnych...

Kampania reklamowa FF

Kampania FF (Flat Fee) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie reklamowe.Z...

Interstitial

Reklama ta jest głównie stosowana na stronie głównej portalu, gdyż siłą rzeczy istnieje największe prawdopodobieństwo, że spośród wszystkich pod stron dostępnych na serwerze portalu...

Brandmark

Bardzo ciekawe rozwiązanie, które ukazuje się automatycznie po wejściu użytkownika na jedną z wielu pod stron witryny internetowej. I tym samym ukazuje się reklama,...

Reklama radiowa

W reklamie radiowej można wyróżnić następujące elementy: słowa, muzykę oraz efekty dźwiękowe. W zależności od długości trwania reklamy nakładany jest odpowiedni do czasu jej...

Kampania reklamowa CPM

Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.Z...

Half Page

Stosownie bardzo duża reklama, która umożliwia tym samym dotarcie do wielu odbiorców. Reklamodawca ma szeroką możliwość w komponowaniu treści przekazu.Treść staje się przez to...

Banner

Reklama, która widnieje pod postacią bannera ukazana jest pod postacią prostokąta reklamowego, który swoim rozmiarem usytuowany jest w postaci 468x60 pikseli.Z kolei waga bannera...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze