Formy Reklam

Formy Reklam – takich, jak reklama radiowa, telewizyjna, zewnętrzna, internetowa, telemarketing.

Reklama pocztowa

Reklama pocztowa, jak sama nazwa wskazuje jest to reklama wykorzystująca środek przekazu informacji, jakim jest poczta, a także doręczycieli.Dzięki temu możliwe jest docieranie do...

Double Billboard

Spoglądając na double billboard, kojarzy nam się z pewnością standardowy billboard, przy czym zastanawiamy się nad jego różnicą.Mianowicie punkt stabilizacji, jest tak samo usytuowany...

Expand Billboard

Istota expand billboard obrazuje postać standardowego billboard-u, jednakże różnicą jest to, iż po najechaniu przez użytkownika kursorem na tą reklamę automatycznie rozwija się dalsza...

Box

Forma reklamy, która jest przedstawiona pod postacią Box-u ukazana jest pod postacią prostokąta, jednakże ściana Box-u jest dłuższa od jej podstawy.Zależności od witryny internetowej...

Telemarketing

Telemarketing wykorzystuje w kampanii reklamowej aparat telefoniczny. Można tutaj mówić o formie aktywnej lub biernej. Forma aktywna polega na tym, iż osoba będąca przedstawicielem...

Reklama zewnętrzna

Najstarszą metodą zareklamowania się jest reklama zewnętrzna (outdoor). Największe zastosowanie ma ona w dużych miastach, gdyż wtedy ma ona największe oddziaływanie.W przypadku, gdy zdecydujemy...

Commercial Break

Niewątpliwie świetna reklama, która jest wykorzystywana w szczególności podczas procesu kreowania nowych produktów dostępnych na rynku, bądź też podczas ogólnej fazy promowania wizerunku firmy.Z...

Kampania reklamowa CPA

Kampania CPA (Cost Per Action) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze