Narzędzia marketingu bezpośredniego
Samo pojęcie marketingu bezpośredniego nie mogłoby istnieć bez narzędzi, które niejako określają sposób możliwości dotarcia do potencjalnych klientów.Aby rozpocząć proces docierania do odbiorców z...
Upominki firmowe – przyjemne z pożytecznym
Podczas spotkań promocyjnych lub innych form zbiorczego nawiązywania kontaktów z klientami, zainteresowanym bądź wszystkim uczestnikom mogą być wręczane atrakcyjne gadżety reklamowe. Praktyka ta służy...
Rola social mediów we współczesnej sprzedaży
Uważasz, że konto firmowe na popularnych portalach społecznościowych nie jest Ci potrzebne? A co, jeżeli powiemy Ci, że to doskonałe narzędzie umożliwiające komunikację pomiędzy...
Drzwi PETECKI FUTURE DESIGN w gronie najlepszych!
Grupa PETECKI z przyjemnością informuje, że udało nam się zakwalifikować do finału konkursu „Diamenty Stolarki” w kategorii „DRZWI”. Finał rozstrzygnięty zostanie już w najbliższy...
Run on Network (RON)
Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...
Serwisy ogłoszeniowe- dlaczego warto z nich korzystać?
Wielu z nas posiada wiele niepotrzebnych rzeczy w swoim domu. Chcemy coś sprzedać, oddać, kupić lub wymienić. Innym razem szukamy pracy, prezentu, korepetycji, usług...
Reklama prasowa
Jeśli chodzi o kwoty przeznaczane na reklamę, to najwięcej wydaje się na reklamę telewizyjną, a wydatki na reklamę prasową są coraz to mniejsze, z...
Reklama pośrednia
Reklama ta uzyskiwana jest bezpłatnie, a na dodatek w przeciwieństwie do reklamy tradycyjnej jest uważana za bardziej wiarygodną, jednakże obydwie te reklamy występują w...