Formy reklam
Reklama radiowa - Jeśli chodzi o wydatki przeznaczane na reklamę w Polsce na wysokim miejscu znajduje się reklama radiowa. Występuje ona głównie jako uzupełnienie...
Istota reklamy
Cechy reklam - Jaka będzie reklama, taki będzie jej efekt. Niezależnie od reklamy, która będzie emitowana w telewizji, w radiu, w prasie, bądź Internecie...
Tysiące elektronicznych zgłoszeń narodzin
Tylko w tym roku Polacy zgłosili online przyjście na świat ponad 100 tysięcy dzieci. W sumie - z naszej e-usługi skorzystali już niemal 350...
Polska oferuje światu innowacyjne, przepyszne opakowania jadalne!
Mowa tu o naczyniu, które zaprojektowała i stworzyła para przedsiębiorców, działająca pod nazwą BreadPack.
Bredpaki, to skromnie i powoli wkraczające na rynek chrupiące przekąski, które...
Kosmiczna dekada dla Polski
W listopadzie 2012 roku Polska oficjalnie została 20 państwem członkowskim Europejskiej Agencji Kosmicznej. 10 lat temu rodzima branża kosmiczna, pomimo znaczących sukcesów naukowców i...
Prognozy na nadchodzący rok. Czy polskie firmy będą inwestować w reklamę?
Europejski Kongres Finansowy prognozuje wzrost gospodarczy na poziomie 2,8 proc. we właśnie rozpoczynającym się roku. Na poprawę kondycji polskich przedsiębiorstw mają wpłynąć między innymi...
Ekologiczny marketing – jak go wdrożyć?
Na współczesnym rynku widać znacząco rosnącą tendencję do promowania zachowań proekologicznych i wyraźnego akcentowania idei zrównoważonego rozwoju. Rosnąca świadomość społeczeństwa w kwestiach ekologicznych jest...
Czy internet naprawdę jest niebezpieczny?
„Dzień bezpiecznego internetu” to dobra okazja, aby uświadomić sobie, że bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni zależy w dużej mierze od samych użytkowników i ich zachowania. Podczas...