Konkurencja
Pojęcie konkurencji Nieuczciwa konkurencja Ochrona konkurencji Konkurencja doskonała Monopolistyczna Oligopol Monopol
Public relations
Marketing MIX 4C Marketing MIX 4P Marketing MIX 7P Znak handlowy Wizerunek firmy Współpraca z mediami
Rejestracja znaku towarowego – dlaczego warto
Zastrzeżenie znaku towarowego to częsta praktyka wśród przedsiębiorców. Dzięki temu nazwa firmy, logo oraz cała identyfikacja graficzna będzie chroniona przed nieuczciwą konkurencją. Monitorowanie znaku...
System zarządzania dokumentami – dlaczego warto zainwestować w jego wdrożenie?
Sprawne i umiejętne zarządzanie dokumentami jest jednym z wyzwań, któremu musi sprostać każda współczesna firma. Jego realizację znacząco ułatwiają nowoczesne technologie, które pozwalają na...
Reklama
Rodzaje reklam Formy reklam Kampanie reklamowe Modele cenowe Modele emisyjne
Jaką funkcję pełni etykieta termokurczliwa?
Z tego typu etykiet korzystają firmy m.in. z sektora spożywczego i kosmetycznego. Folia termokurczliwa, z której produkowane są naklejki, umożliwia nadruk 360 stopni. Dzięki...
Kampanie reklamowe
Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...
Rodzaje reklam
Reklama bezmarkowa - Ten rodzaj reklamy charakteryzuje się tym, iż producenci, którzy prowadzą działalność w tej samej branży, wspólnie biorą udział w reklamie jakiegoś...