Etyka badań marketingowych
Wiele osób, a w szczególności klienci zastanawiają się, czy istnieje odgórne uwarunkowanie, które obliguje ankieterów do należytego przeprowadzania badania. Obawiając się, czy aby na...
Jak zostać influencerem?
Są popularni, nie boją się realizować marzeń i dobrze zarabiają. Jeszcze kilka lat temu mało kto rozumiał, na czym polega rola influencera. Dziś o...
Dobrze oprawiony sukces!
Jak wiadomo w życiu każdego człowieka są różne etapy, prawda? Wszystko zależy od tego jak pokierujesz swoim losem. Z pewnością znasz dewizę "jak sobie...
Niezbędne informacje na etykietach zabawek dla dzieci
Producenci zabawek są zobligowani do dostarczania do użytku wyłącznie przedmioty spełniające podstawowe zasady bezpieczeństwa i działające z obowiązującymi przepisami. Na producencie spoczywa także obowiązek...
Konkurencja doskonała
Konkurencja doskonała to jedna z form konkurencji na danym rynku. Jest nazwana doskonałą prawdopodobnie dlatego, iż w tym typie konkurencji nie występuje tak zachłanna...
Metody badań marketingowych
Aby osiągnąć swój cel wynikający z otrzymania interesujących nas informacji, możemy w tym celu posłużyć się różnymi dostępnymi metodami, aczkolwiek działania związane z przeprowadzaniem...
Zdobądź stałego klienta
Każdy przedsiębiorca chciałby posiadać grono osób, które byłyby jego stałymi klientami. Natomiast łatwo mówić, trudniej zrobić, gdyż nie jest to w rzeczywistości takie proste,...
Rodzaje badań marketingowych
Badania marketingowe w zależności od informacji jakie chcemy otrzymać dają możliwość ich uzyskania, poprzez przeprowadzenie badań począwszy od zwykłego badania ad-hoc, przez badania pierwotne,...