Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy – jest działem w którym użytkownicy mogą znaleźć wiele przydatnych informacji z wielu dziedzin. Głównie powiązany z marketingiem.

Przejmowanie konkurencji

To jeden ze sposobów walczenia, jednocześnie likwidowania potencjalnej konkurencji, która jakoby może nam w przyszłości zaszkodzić. Z całą pewnością jest to świetne rozwiązanie, aczkolwiek...

Analiza SWOT

Niewątpliwie każdy, przed założeniem jakiegokolwiek przedsiębiorstwa, niezależnie, czy przedsiębiorstwo będzie duże, bądź też zamierzamy założyć mały sklep, bądź małą gastronomię boryka się z problemem,...
monety

Konkurencja pozacenowa

Cena jest z pewnością kluczowym elementem wpływającym na decyzyjność klienta. Ale w przypadku kiedy to konsument nie decyduje się ceną, bądź ma ona dla...

Konkurencja cenowa

Konkurować można na każdej płaszczyźnie i na wiele sposobów. Obecnie w dobie kapitalizmu każde przedsiębiorstwo obecne na rynku konkuruje w sposób bezpośredni ze swoim...

Marketing usług

Rozwój usług to podstawowa czynność dla każdego rozwijającego się Państwa. To dzięki nim możemy cieszyć się polepszeniem gospodarki. Natomiast czym tak naprawdę są usługi?Najprościej...

Narzędzia marketingu bezpośredniego

Samo pojęcie marketingu bezpośredniego nie mogłoby istnieć bez narzędzi, które niejako określają sposób możliwości dotarcia do potencjalnych klientów.Aby rozpocząć proces docierania do odbiorców z...

Błędy w marketingu

Niestety jakby na to nie spojrzeć wiele firm w szczególności ze sektora małych i średnich firm z pewnością w nieświadomy sposób popełnia większe, bądź...
smartfon

Marketing bezpośredni

Znaczenie marketingu bezpośredniego może mylić się nam ze sprzedażą bezpośrednią, z którą mamy do czynienia każdego dnia, w każdym sklepie, do którego wchodzimy w...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze