Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy – jest działem w którym użytkownicy mogą znaleźć wiele przydatnych informacji z wielu dziedzin. Głównie powiązany z marketingiem.

Błędy w marketingu

Niestety jakby na to nie spojrzeć wiele firm w szczególności ze sektora małych i średnich firm z pewnością w nieświadomy sposób popełnia większe, bądź...
smartfon

Marketing bezpośredni

Znaczenie marketingu bezpośredniego może mylić się nam ze sprzedażą bezpośrednią, z którą mamy do czynienia każdego dnia, w każdym sklepie, do którego wchodzimy w...

Etyka badań marketingowych

Wiele osób, a w szczególności klienci zastanawiają się, czy istnieje odgórne uwarunkowanie, które obliguje ankieterów do należytego przeprowadzania badania. Obawiając się, czy aby na...

Metody badań marketingowych

Aby osiągnąć swój cel wynikający z otrzymania interesujących nas informacji, możemy w tym celu posłużyć się różnymi dostępnymi metodami, aczkolwiek działania związane z przeprowadzaniem...

Rodzaje badań marketingowych

Badania marketingowe w zależności od informacji jakie chcemy otrzymać dają możliwość ich uzyskania, poprzez przeprowadzenie badań począwszy od zwykłego badania ad-hoc, przez badania pierwotne,...

Konkurencja

Pojęcie konkurencji Nieuczciwa konkurencja Ochrona konkurencji Konkurencja doskonała Monopolistyczna Oligopol Monopol

Konkurencja

Zastanówmy się, czym tak naprawdę jest konkurencja. Otóż jest to rywalizacja pomiędzy dwoma uczestnikami znajdującymi się na rynku, bądź też pomiędzy większą liczbą tych...

Techniki sprzedaży

Sprzedaż detalicznaNajprościej rzecz ujmując sprzedaż detaliczna, to taka sprzedaż, która związana jest z czynnościami dotyczącymi i obejmującymi swym zakresem sprzedaż towarów, jak i usług...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze