Błędy w marketingu
Niestety jakby na to nie spojrzeć wiele firm w szczególności ze sektora małych i średnich firm z pewnością w nieświadomy sposób popełnia większe, bądź...
Marketing bezpośredni
Znaczenie marketingu bezpośredniego może mylić się nam ze sprzedażą bezpośrednią, z którą mamy do czynienia każdego dnia, w każdym sklepie, do którego wchodzimy w...
Etyka badań marketingowych
Wiele osób, a w szczególności klienci zastanawiają się, czy istnieje odgórne uwarunkowanie, które obliguje ankieterów do należytego przeprowadzania badania. Obawiając się, czy aby na...
Metody badań marketingowych
Aby osiągnąć swój cel wynikający z otrzymania interesujących nas informacji, możemy w tym celu posłużyć się różnymi dostępnymi metodami, aczkolwiek działania związane z przeprowadzaniem...
Rodzaje badań marketingowych
Badania marketingowe w zależności od informacji jakie chcemy otrzymać dają możliwość ich uzyskania, poprzez przeprowadzenie badań począwszy od zwykłego badania ad-hoc, przez badania pierwotne,...
Konkurencja
Pojęcie konkurencji Nieuczciwa konkurencja Ochrona konkurencji Konkurencja doskonała Monopolistyczna Oligopol Monopol
Konkurencja
Zastanówmy się, czym tak naprawdę jest konkurencja. Otóż jest to rywalizacja pomiędzy dwoma uczestnikami znajdującymi się na rynku, bądź też pomiędzy większą liczbą tych...
Techniki sprzedaży
Sprzedaż detalicznaNajprościej rzecz ujmując sprzedaż detaliczna, to taka sprzedaż, która związana jest z czynnościami dotyczącymi i obejmującymi swym zakresem sprzedaż towarów, jak i usług...