Agencja ARBOvision przez sześć tygodni będzie realizować specjalny konkurs dla tematyczne, serwisy społecznościowe oraz fora internetowe. Do zadań Agencji będą również należeć działania ePR-owe: tworzenie i wysyłka informacji prasowych o „Zagadkach PLANETE”, prowadzenie profili na mikroblogach, zamieszczeniem informacji o zagadkach na forach internetowych. Każda z łamigłówek mająca formę „podchodów online” będzie odsyłała internautów po wskazówki na blogi, strony serwisach

Agencja ARBOvision przez sześć tygodni będzie realizować specjalny konkurs dla tematyczne, serwisy społecznościowe oraz fora internetowe.

Do zadań Agencji będą również należeć działania ePR-owe: tworzenie i wysyłka informacji prasowych o „Zagadkach PLANETE”, prowadzenie profili na mikroblogach, zamieszczeniem informacji o zagadkach na forach internetowych. Każda z łamigłówek mająca formę „podchodów online” będzie odsyłała internautów po wskazówki na blogi, strony serwisach społecznościowych. Agencja ARBOvision odpowiada za pomysł, kreację oraz realizację projektu. Akcja „Zagadki PLANETE” ma na celu zaangażowanie filmowej społeczności wokół dokumentów PLANETE.

Agencja ARBOvision podpisała również umowę na obsługę ePR-ową kanału PLANETE. W ramach kampanii Agencja zajmie się tworzeniem oraz dystrybucją serii informacji i artykułów prasowych nt. wybranych dokumentów, działaniami na forach internetowych oraz mikroblogach. Działania PR w Internecie będą prowadzone do końca roku.


Magdalena Fris

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj