Strona główna Badania marketingowe Rodzaje Badań Marketingowych

Rodzaje Badań Marketingowych

Rodzaje Badań Marketingowych – badania marketingowe typu Ad-hoc, badania cenowe, badanie marki, badania ilościowe, Business to Business, B2B.

laptop

Badania wtórne

W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe, każde wykorzystane dane w ujęciu już przeprowadzonych badań stanowią dane wtórne. Badania wtórne w świetle badań...

Badania ilościowe

Badania ilościowe są pojęciem ogólnym, utożsamiającym się bezpośrednio z badaniami marketingowymi business to business, syndykatowymi, omnibusowymi oraz z badaniami ad hoc.Te wszystkie badania są...
gazeta

Mystery shopping

Tłumacząc na język polski oznacza to nic innego jak tajemniczy klient, jest to bez wątpienia badanie warte poświęcenia uwagi. Otóż badanie ma na celu...

Badania cenowe

W brew jakimkolwiek sugestią, najważniejszym czynnikiem wpływającym na popyt produktu jest cena. To ona ma bezpośredni wpływ, czy konsument sięgnie po dany produkt. To...
laptop

Badania pierwotne

W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe każde jednorazowe badanie wykonywane na zlecenie klienta jest badaniem pierwotnym. Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy jest podmiotem...
laptop

Badanie syndykatowe

To jedyne badanie, które jest przeprowadzane wyłącznie wyniku inicjatywy przez firmę badawczą i wszystkie opracowania stanowią jej własność. Firmy decydują się na zbadanie oraz...

Badania marki

Mniej, bądź bardziej świadomie każdy z nas utożsamia się z jakąś marką między innymi na wzgląd kupowania np. ubrań jednej określonej marki. Mówiąc, iż...
tablet

Business to Business

Większość badań marketingowych bazuje bezpośrednio na przeprowadzaniu wywiadu wśród konsumentów średniego szczebla, jak również wewnątrz gospodarstw domowych. Natomiast Business to Business jest specyficznym badaniem, w...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze