Badania ilościowe
Badania ilościowe są pojęciem ogólnym, utożsamiającym się bezpośrednio z badaniami marketingowymi business to business, syndykatowymi, omnibusowymi oraz z badaniami ad hoc.Te wszystkie badania są...
Ad Hoc
Badanie Ad Hoc to specjalistyczna metoda, która pozwala sprostać nawet najtrudniejszym badaniom, ponieważ badanie tego pokroju jest realizowane przy pomocy wszystkich dostępnych narzędzi badawczych...
Badania cenowe
W brew jakimkolwiek sugestią, najważniejszym czynnikiem wpływającym na popyt produktu jest cena. To ona ma bezpośredni wpływ, czy konsument sięgnie po dany produkt. To...
Mystery shopping
Tłumacząc na język polski oznacza to nic innego jak tajemniczy klient, jest to bez wątpienia badanie warte poświęcenia uwagi. Otóż badanie ma na celu...
Badanie syndykatowe
To jedyne badanie, które jest przeprowadzane wyłącznie wyniku inicjatywy przez firmę badawczą i wszystkie opracowania stanowią jej własność. Firmy decydują się na zbadanie oraz...
Business to Business
Większość badań marketingowych bazuje bezpośrednio na przeprowadzaniu wywiadu wśród konsumentów średniego szczebla, jak również wewnątrz gospodarstw domowych.
Natomiast Business to Business jest specyficznym badaniem, w...
Badania wtórne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe, każde wykorzystane dane w ujęciu już przeprowadzonych badań stanowią dane wtórne.
Badania wtórne w świetle badań...
Badania pierwotne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe każde jednorazowe badanie wykonywane na zlecenie klienta jest badaniem pierwotnym.
Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy jest podmiotem...








