Badanie syndykatowe
To jedyne badanie, które jest przeprowadzane wyłącznie wyniku inicjatywy przez firmę badawczą i wszystkie opracowania stanowią jej własność. Firmy decydują się na zbadanie oraz...
Ad Hoc
Badanie Ad Hoc to specjalistyczna metoda, która pozwala sprostać nawet najtrudniejszym badaniom, ponieważ badanie tego pokroju jest realizowane przy pomocy wszystkich dostępnych narzędzi badawczych...
Business to Business
Większość badań marketingowych bazuje bezpośrednio na przeprowadzaniu wywiadu wśród konsumentów średniego szczebla, jak również wewnątrz gospodarstw domowych.
Natomiast Business to Business jest specyficznym badaniem, w...
Badania marki
Mniej, bądź bardziej świadomie każdy z nas utożsamia się z jakąś marką między innymi na wzgląd kupowania np. ubrań jednej określonej marki. Mówiąc, iż...
Omnibus
Specyfiką badania Omnibusowego jest to, że badania odbywają się cyklicznie, a konkretniej raz w miesiącu na grupie tysiąca respondentów w wieku powyżej 15 roku...
Badania wtórne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe, każde wykorzystane dane w ujęciu już przeprowadzonych badań stanowią dane wtórne.
Badania wtórne w świetle badań...
Badania cenowe
W brew jakimkolwiek sugestią, najważniejszym czynnikiem wpływającym na popyt produktu jest cena. To ona ma bezpośredni wpływ, czy konsument sięgnie po dany produkt. To...
Mystery shopping
Tłumacząc na język polski oznacza to nic innego jak tajemniczy klient, jest to bez wątpienia badanie warte poświęcenia uwagi. Otóż badanie ma na celu...