Badania jakościowe
Badania jakościowe to nie wywiad, ani przeprowadzana ankieta, to coś znacznie więcej. W badaniu tym nie bierze udział 1000 respondentów, lecz przeważnie jedna, bądź...
Ankiety pocztowe
Oprócz stosowania najbardziej popularnych metod badawczych, firmy stosują również niekiedy ankiety pocztowe, które są rzadziej stosowane. Jednakże mimo tego warto przełożyć o nich kilka...
Mystery shopping
Tłumacząc na język polski oznacza to nic innego jak tajemniczy klient, jest to bez wątpienia badanie warte poświęcenia uwagi. Otóż badanie ma na celu...
Etapy badań marketingowych
W badaniach marketingowych również musimy przestrzegać wszelkich z góry określonych standardów, dlatego też warto zapoznać się z etapami ich tworzenia.
1. Na samym początku musimy...
Badania cenowe
W brew jakimkolwiek sugestią, najważniejszym czynnikiem wpływającym na popyt produktu jest cena. To ona ma bezpośredni wpływ, czy konsument sięgnie po dany produkt. To...
W jakim celu stosujemy badania marketingowe?
Badania marketingowe można stosować z każdą chwilą, kiedy chcemy pozyskać szerokie informacje na temat opinii konsumentów na tle poszczególnych produktów bądź usług.
Na przykład badanie...
Co w użytkownikach Facebooka piszczy?
Osoby, które na Facebooku umieszczają informacje o swoich związkach uczuciowych z większym prawdopodobieństwem niż inni mają niską samoocenę, uważają psychologowie z londyńskiego Brunel University....
FERRO dzieciom – firma remontuje łazienki dla sześciolatków
Już po raz drugi firma FERRO bierze udział w akcji „Łazienka 6-latka”. Od października 2014 roku uczniowie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Polskich Olimpijczyków...