Strona główna Badania marketingowe Metody Badań Marketingowych

Metody Badań Marketingowych

Metody Badań Marketingowych – metody badań typy CATI, PAPI, CAPI, ankiety internetowe, burze mózgów itp.

mezczyzna laptop

PAPI

Jest to jeszcze często stosowana metoda, chodź powoli się od niech odbiega i zastępuje się ją metodą CAPI. Skrót PAPI pochodzi od słów: Paper...
ludzie przez komputerem

Burze mózgów

Jest to jedna z najczęściej stosowanych metod przeprowadzanych techniką badań jakościowych. Metodę tą opracował w latach trzydziestych XX wieku Alex Osborn, który bardzo szybko...
laptop

CATI

Jest to jedna z najczęściej stosowanych metod badawczych. Słowo CATI jest to skrót od systemu (Computer Assisted Telephone Interviewing), który tak naprawdę ma za...
laptop

CAPI

Metoda ta jest coraz częściej stosowana przez wszelakie firmy zajmujące się badaniami marketingowymi. Otóż CAPI łączy w sobie tradycyjny wywiad bezpośredni z respondentem, lecz...
agent

Ankiety telefoniczne

Bez wątpienia z pośród wszystkich dostępnych metod przeprowadzenia badań marketingowych jest właśnie forma wywiadu telefonicznego. Zastanówmy się jakie korzyści płyną z stosowania tej metody,...
tablet

Ankiety internetowe – CAWI

Przy obecnej koniunkturze, gdzie coraz to więcej osób ma dostęp do szerokopasmowego Internetu stosuje się również ankiety internetowe. Zastanówmy się dlaczego coraz to więcej...
podpis

Ankiety pocztowe

Oprócz stosowania najbardziej popularnych metod badawczych, firmy stosują również niekiedy ankiety pocztowe, które są rzadziej stosowane. Jednakże mimo tego warto przełożyć o nich kilka...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze