Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został uhonorowany nagrodą Rzecznika Ubezpieczonych za ochronę najsłabszych uczestników rynku. Rzecznik Ubezpieczonych działa już od 15 lat dbając o prawa oraz reprezentując interesy uczestników rynku ubezpieczeniowego. Z okazji jubileuszu instytucjom zaangażowanym w rozpowszechnianie wiedzy o ubezpieczeniach oraz chroniącym konsumentów zostały przyznane specjalne nagrody.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został uhonorowany nagrodą Rzecznika Ubezpieczonych za ochronę najsłabszych uczestników rynku

Rzecznik Ubezpieczonych działa już od 15 lat dbając o prawa oraz reprezentując interesy uczestników rynku ubezpieczeniowego. Z okazji jubileuszu instytucjom zaangażowanym w rozpowszechnianie wiedzy o ubezpieczeniach oraz chroniącym konsumentów zostały przyznane specjalne nagrody.

Rynek usług ubezpieczeniowych jest systematycznie analizowany przez UOKiK. Obok prowadzonych postępowań dotyczących naruszenia zbiorowych interesów konsumentów również edukujemy uczestników rynku informując o przysługujących im prawach.

Wielokrotnie współpracujemy z Rzecznikiem Ubezpieczonych wymieniając doświadczenia oraz informacje dotyczące badanych problemów. Bardzo pozytywnie oceniamy wspólną inicjatywę poświęconą prawom konsumentów przed wakacjami, zorganizowaną przez Urząd z 18 innymi instytucjami, w tym również z Rzecznikiem Ubezpieczonych, a także prowadzenie wspólnych działań edukacyjnych np. podczas Światowego Dnia Konsumenta.

W związku z obchodami piętnastolecia Rzecznika Ubezpieczonych – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów został uhonorowany nagrodą Rzecznika Ubezpieczonych za zasługi dla konsumentów usług ubezpieczeniowych. Nagrody jubileuszowe otrzymały także inne instytucje zaprzyjaźnione z Urzędem w tym Ministerstwo Finansów oraz partnerzy medialni.

To nie jedyna nagroda, którą UOKiK otrzymał za podejmowane działania, m.in. w 2009 roku Urząd otrzymał nagrodę środowiska studenckiego PROStudent w kategorii PROdukt roku, a także w 2007 oraz 2008 roku został nagrodzony w konkursie branży public relations PRotony.

UOKiK

Zobacz także:

Szkolne tablice za 29 mln zł

Premier o Jerzym Buzku

Kanały dotarcia do wyborców

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj