Reklama w wirtualnym świecie
Digital Marketing Technology Solution for Online Business Concept - Graphic interface showing analytic diagram of online market promotion strategy on digital advertising platform via social media.

Przychodzi taki moment w życiu każdego menedżera marketingu, lub właściciela firmy, w którym musi zastanowić się jak dalej można reklamować skutecznie swoją firmę. A ponieważ żyjemy w czasach w których, wybór form reklamy jest ogromny, nie jest to nigdy łatwa ani prosta decyzja. Do dyspozycji jest tak wiele form reklamy, a co miesiąc powstają kolejne odmiany, że ciężko jest z tego gąszczu wybrać to co będzie skuteczne akurat dla danej firmy jeśli chodzi o promocję stron zarówno w realu jak i w internecie. Do wyboru są oczywiście klasyczne formy reklamy jak spoty reklamowe w radiu, w telewizji, lub ogłoszenia w gazetach ogólnopolskich lub lokalnych, ale one są dostępne zazwyczaj tylko dla firm z zasobnym portfelem.

Przychodzi taki moment w życiu każdego menedżera marketingu, lub właściciela firmy, w którym musi zastanowić się jak dalej można reklamować skutecznie swoją firmę. A ponieważ żyjemy w czasach w których, wybór form reklamy jest ogromny, nie jest to nigdy łatwa ani prosta decyzja. Do dyspozycji jest tak wiele form reklamy, a co miesiąc powstają kolejne odmiany, że ciężko jest z tego gąszczu wybrać to co będzie skuteczne akurat dla danej firmy jeśli chodzi o promocję stron zarówno w realu jak i w internecie. Do wyboru są oczywiście klasyczne formy reklamy jak spoty reklamowe w radiu, w telewizji, lub ogłoszenia w gazetach ogólnopolskich lub lokalnych, ale one są dostępne zazwyczaj tylko dla firm z zasobnym portfelem. A co mogą zrobić firmy, które dopiero weszły na rynek, lub są na nim od wielu lat ale są to małe działalności gospodarcze których nie stać na spoty reklamowe w telewizji po kilkadziesiąt tysięcy za 30 sekund? Taką skuteczną formą reklamy jest obecnie pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zaletą takiej nowoczesnej formy reklamy, jest to że ta promocja trafia przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku i to bezpośrednio do zainteresowanych daną ofertą potencjalnych klientów. W przypadku bardzo drogi spotów reklamowych w telewizji, reklamy pojawiają się w trakcie oglądania filmu, kiedy mało osób jest zainteresowanych akurat daną ofertą, i raczej w tym momencie chcieliby dokończyć oglądanie filmu niż zapoznawać się z jakąś ofertą tej czy innej firmy. A w przypadku pozycjonowania mamy zupełnie inną zasadę. 
 
W tej formie reklamy docieramy do klienta w momencie kiedy on sam wyszukuje danej oferty, kiedy szuka tego na komputerze, lub w telefonie komórkowym, czy tablecie. Czyli taka forma reklamy nie narzuca się mu, a wręcz przeciwnie trafia do niego i tylko do niego, pozostawiając pozostałe osoby bez męczącego wpływu reklam. Pozycjonowanie strony internetowej powoduje, że strona klienta jest widoczna tylko dla osób, które wyszukują pewne słowa kluczowe, określone w umowie o pozycjonowanie z firmą pozycjonerską. Dla pozostałych osób taka reklama jest niewidoczna i co najważniejsze, nie płaci się za puszczanie tej reklamy pozostałym osobom. Najlepszym porównaniem skuteczności reklam jest przykład z kolportażem ulotek na terenie Gdańska. Jeżeli jakaś firma chce się skutecznie reklamować na terenie miasta stołecznego, to już na sam projekt graficzny wyda konkretne pieniądze, potem na druk potem na kolportaż. A jednocześnie od razu wszyscy w firmie wiedzą, że większość ulotek zostanie wyrzucona do śmietnika bez czytania, bo trafi w większości osób które nie są zainteresowane tą ofertą. 
 
W przypadku pozycjonowania strony sytuacja jest zupełnie odmienna. Pozycjonowanie stron Gdańsk trafi tylko do osób które piszą dokładnie te słowa kluczowe które zostały określone w umowie o pozycjonowanie. Czyli można to porównać do super skutecznej reklamy, która czeka, aż ktoś zgłosi zainteresowanie daną ofertą i wtedy wyskakuje i pokazuje mu Twoją stronę internetową. Jest to zupełnie rewolucyjna forma reklamy, która dociera tylko do zainteresowanych klientów, a robi to w momencie kiedy oni sami wyszukują tych informacji, a nie narzucając im się w jakimś niedogodnym dla nich terminie. Jeżeli do takiej informacji, dołączymy że pozycjonowanie strony firmowej na słowo kluczowe z dodatkiem słowa Gdańsk, to koszt dwustu złotych miesięcznie, to taka oferta wydaje się bardzo atrakcyjna, gdyż z taką reklamą za tak niską cenę dociera się bezpośrednio do klientów zainteresowanych daną ofertą na terenie Gdańska, lub innych miast w Polsce. Jeżeli pomyślimy, że pozycjonowanie strony internetowych działa przez całą dobę, 365 dni w roku tak samo jak Twoja strona firmowa, tak samo jak wyszukiwarka, to wygląda, że za tak niską cenę, nie dość że otrzymuje się reklamę która trafia bezpośrednio tylko do zainteresowanych osób, to jeszcze działa ona przez całą dobę, przez cały miesiąc. Co oczywiście nie ma miejsca w innych formach reklamy, emisję spotu reklamowego trwają kilkanaście sekund, w kolportażu ulotek jeden czy dwa dni. Dodatkową zaletą pozycjonowania strony internetowej, jest możliwość analizowania sytuacji. 
 
Dzięki dostępnym narzędziom, płatnym jak i bezpłatnym, można dokładnie zapoznawać się z postępem prac firmy, która zajmuje się pozycjonowaniem twojej strony firmowej. Po wypozycjonowaniu strony, można analizować czy dane słowa kluczowe są skuteczne, czy przyciągają klientów do sprzedaży danego produktu, a jeśli nie to co powoduje sytuację w której koszyk jest porzucany, czy nie dochodzi do kontaktu telefonicznego z firmą. Wtedy można szybko zareagować, zarówno wprowadzić poprawki na stronie internetowej, lub zmienić słowa kluczowe które są pozycjonowane. Te wszystkie zalety powodują, że według nas pozycjonowanie strony firmowej w wyszukiwarce Google, jest obecnie najbardziej skuteczną formą reklamy zarówno dla młodej firmy, jak i dla firmy która jest już wiele lat na rynku, zarówno dla małej jednoosobowej działalności, jak i dla ogromnej firmy zatrudniającej wiele osób. Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą EBE.pl, przygotujemy dla państwa szybką, bezpłatną, niezobowiązującą wycenę tej nowoczesnej, skutecznej formy reklamy jaką jest pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Czas potrzebny nowe pozycjonowanie strony w zależności od trudności hasła, czyli jego konkurencyjności, waha się od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy, dlatego warto już teraz, wysłać do nas mailem słowa kluczowe do wyceny, tak abyśmy mogli jak najszybciej przygotować wycenę, oraz rozpocząć przygotowania do pozycjonowania twojej strony firmowej w wyszukiwarce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj