Reklama

Reklama – dział reklama poświęcony jest aspektom marketingowym. Ukazuje codzienne aktualne informacje z zakresu rynku reklamowego w Polsce.

macbook

Reklama nakłaniająca

Celem tej reklamy jest nakłonienie do zakupu produktów, jakie oferuje zleceniodawca tejże reklamy. Służy ona również porównaniu danego produktu z produktami konkurencyjnymi, a tym...

Jaką reklamę wybrać?

Jaką reklamę wybierzemy to tak naprawdę będzie o tym decydowała specyfikacja naszego przedsiębiorstwa. Prowadzimy działalność ogólnokrajową, czy może regionalną? Czy nasze produkty, bądź usługi...

Ceny reklam

Jakby na to nie spojrzeć inwestycja w reklamę, to bardo drogie przedsięwzięcie, jednakże jakże ważna i konieczna. Można by powiedzieć, że emitowanie reklamy jest...

Gdzie się reklamować

Wiele firm boryka się z problem zareklamowania swoich produktów, bądź usług, a w szczególności nowo powstałe przedsiębiorstwa, które jak na razie nie są znane,...

Istota reklamy

Cechy reklam - Jaka będzie reklama, taki będzie jej efekt. Niezależnie od reklamy, która będzie emitowana w telewizji, w radiu, w prasie, bądź Internecie...

Modele emisyjne

Run on Category Run on Network Run on Site Targetowanie Sekcja

Modele cenowe

CPA - Cost Per Action CPM - Cost Per Mille CPM + CPC FF - Flat Fee

Kampanie

Kampania CPA Kampania CPM Kampania RS Kampania CPC Kampania FF

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze