Run on Category – Ten model emisji związany jest z emisją reklam we wszystkich witrynach, które powiązane są ze sobą tematyką. Dotyczy ona wszystkich witryn w danej kategorii tematycznej. Takie rozwiązanie prowadzi do tego, iż nasza reklama trafi bezpośrednio do osób związanych z jej tematyką, co dodatkowo zwiększa szanse na zainteresowanie się nią ze strony odbiorców.
Run on Network – Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie strefy dotarcia do wszystkich osób docelowych. Poprzednie modele były związane z grupą docelową, która była ograniczona ze względu na konkretną kategorię, czy też tematykę, natomiast w tym modelu docieramy do wszystkich internautów danej witryny.
Run on Site – Ten model emisji dotyczy reklam wyświetlanych w strefie witryn oraz ich pod stron. Służy to temu, aby trafić do konkretnej grupy odbiorców, ale oczywiście należy też pamiętać o tym, aby wybierać witrynę, czy też pod stronę związaną z tematyką reklamy. Dzięki temu odniesie ona większy rezultat i szybciej pozyskamy zainteresowanie ze strony odbiorców. Natomiast możemy także nastawić się na wybór witryn ogólno-tematycznych, dzięki którym też będziemy mogli rozszerzyć pole dotarcia do docelowych odbiorców.
Targerowanie – W tym modelu już z samej nazwy można się czegoś domyśleć. Mianowicie nazwa ta wzięła się z angielskiego słowa „target”, czyli cel. W związku z tym chodzi tutaj o to, aby dotrzeć do obranej przez nas grupy odbiorców docelowych, dla których przeznaczona jest nasza reklama. Dlatego też najpierw musimy się zastanowić nad kryteriami, jakie muszą spełniać wybrani przez nas użytkownicy. Pierwszym takim przykładem może być podzielenie użytkowników według wieku, gdyż jak wiadomo, młodzi ludzie mają inne zainteresowania i upodobania od ludzi w podeszłym wieku.