Run on Category (ROC)

Ten model emisji związany jest z emisją reklam we wszystkich witrynach, które powiązane są ze sobą tematyką. Dotyczy ona wszystkich witryn w danej kategorii tematycznej.

Takie rozwiązanie prowadzi do tego, iż nasza reklama trafi bezpośrednio do osób związanych z jej tematyką, co dodatkowo zwiększa szanse na zainteresowanie się nią ze strony odbiorców. Dzięki temu nasza marka będzie bardziej rozpoznawalna i uznawana wśród grona naszych odbiorców docelowych. W związku z tym będziemy coraz to bardziej prestiżowi nie tylko wśród użytkowników, ale również pośród innych marek znajdujących się w naszej kategorii.

Dzięki takiemu modelowi mamy możliwość umieszczania naszych reklam nie tylko w danym poddziale, ale w każdym miejscu danego portalu czy też strony WWW. Jak również mamy możliwość umieszczenia naszego przekazu na stronie głównej, która jest najczęściej odwiedzana.

Ponieważ z reguły wpisujemy adres naszej ulubionej strony i od razu znajdujemy się na stronie głównej, stąd też strona ta ma najwięcej wygenerowanych odsłon. Prawdopodobieństwo więc ujrzenia naszej reklamy na tej stronie znacznie wzrasta. Wzbogaca to tym samym zasięg dotarcia do naszej grypy docelowej.


Paweł Kaczmarek

 

 

50

Copyright 2018  ©  mBrokers.pl