To reklama, która jest usytuowana pod postacią standardowego billboard-u i jest stosunkowo znacznie od niej lepsza, na wzgląd poszerzenia o jedną kluczową funkcję.

Mianowicie ma to do siebie, że z chwilą po załadowaniu całej strony internetowej ukazywana jest w górnej płaszczyźnie reklama, która przybiera postać standardowego billboard-u. Przewijanie prawego paska, niezależnie czy w dół, czy w górę, powoduje, że owa reklama nie odstępuje na krok od swojego punktu umieszczenia, także siłą rzeczy cały czas obraz prezentowanej reklamy mamy przed sobą.

Dopiero z chwilą naciśnięcia na krzyżyk, stwierdzając tym samym zamknięcie prezentowanej reklamy, reklama naturalnie zniknie, lecz zostanie usytuowana na witrynie internetowej jako standardowy billboard o rozdzielczości 750×100 pikseli. Przybierając w ten sposób wagę 20 kB. Scroll billboard może zostać zaprezentowany w formacie: JPEG, GIF oraz SWF.

Punkt lokalizacji zatwierdzony jest w górnej części strony internetowej, przybierając w ten sposób syndrom nagłówka. Można bezapelacyjnie stwierdzić, że warunkuje wysoką oglądalność. Z łatwością można przekazać użytkownikowi serwisu prostą treść, płynącą z przekazu reklamy. Przy czym doskonale nadaje się jako jeden z elementów reklamowych wykorzystywanych podczas kampanii reklamowych.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj