Reklama, która automatycznie po ukazaniu wszystkich treści dostępnych na witrynie internetowej ukazuje się w postaci nowego okna przeglądarki.
Z kolei forma reklamy jaką jest pop-under zasadniczo oparta jest na działaniu reklamy pop-up. Z tym, że okno przeglądarki, w którym to jest zainicjowana reklama ukazuje się bezpośrednio pod witryną internetową, tak że w konsekwencji jej wcale nie widać. Dopiero z chwilą zminimalizowania, bądź też całkowitego zamknięcia okna przeglądarki w którym to była ukazana kluczowa strona internetowa zauważymy ową reklamę, która naturalnie jest ukazana w nowym oknie przeglądarki.
Również specyfiką Pop-under jest określenie wielokrotności liczby kontaktów z reklamą na jednego użytkownika. Rozmiar tak naprawdę ma prawo być zróżnicowany, lecz jest zależny od przekazu, który jest w nim zamieszczony. Waga naturalnie jest zależna od rozmiaru i waha w okolicach 30 kB. Aczkolwiek format, jaki jest dopuszczony to: JPGE, GIF oraz SWF.
Siłą rzeczy przyciąga wzrok na wzgląd dobrego usytuowania reklamy, przez co stwarza możliwość spokojnego zapoznania się z treścią przekazu. Przejawia się to naturalnie na dużą oglądalność reklamy prezentowanej przez reklamodawce.
mBrokers.pl