Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Duża konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa muszą stale szukać innowacyjnych metod poprawiających wyniki sprzedaży. Skuteczną metodą jest wysokiej jakości reklama, nie tylko ta w postaci ulotek czy komunikatów. Świetnym sposobem jest reklama samochodowa lub banery reklamowe wykonane za pomocą specjalistycznej foli wylewanej, która zapewnia wysoką jakość i gwarantuje nieskazitelny wygląd promocji usług i produktów.

Czym jest folia wylewana?

Folia wylewana jest dość specyficznym rodzajem folii samoprzylepnej, która posiada wysokie właściwości aplikacyjne i umożliwia:

  • dowolne kształtowanie folii za pomocą temperatury,
  • wielokrotne nanoszenie poprawek,
  • czyszczenie pamięci folii w czasie jej nakładania,
  • aplikowanie jej na przetłoczniach.

Jest to folia niezwykle rozciągliwa, trwała (około 10 lat) oraz odporna na oddziaływanie warunków atmosferycznych i wahań temperatury. Pod wpływem rozciągania nie traci swoich cennych właściwości, jest niezwykle plastyczna i cienka, gdyż jej grubość wynosi 0,08-0,13 milimetrów. Posiada wysoką odporność na promieniowanie UV oraz uszkodzenia mechaniczne np. ścieranie.

Reklama na folii wylewanej – gdzie jest stosowana?


Folia wylewana jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie form nanoszenia reklamy. Stosowana jest do aplikacji samochodowych, ale także w miejscach o nieregularnych powierzchniach, gdzie gwarantuje niesamowity i trwały efekt. Folia wylewana i reklama produkowana przez drukarnię https://wielkiformat.biz/folia-wylewana jest najczęściej wykorzystywana do oklejania pojazdów, szczególnie aut, w miejscach, gdzie znajdują się wtłoczenia, wgłębienia, obłości czy różnorodne zaokrąglenia. Bardzo często za jej pomocą oklejane są całe samochody, szczególnie w sytuacji wykonywania łączonych grafik reklamowych. Oczywiście folie wylewane mogą być również stosowane na wielu innych płaskich powierzchniach, szczególnie wtedy, gdy oczekujemy wysokiej trwałości materiału i nieskazitelnego wyglądu reklamy, jaką posiada oraz gwarantuje folia wylewana (nawet 10 lat).

Czym jest reklama na folii wylewanej?


Folia wylewana stosowana jest w car wrappingu i polega na zmianie wyglądu samochodu poprzez zmianę wizualnego efektu karoserii, ale także chroni lakier przed warunkami atmosferycznymi. Jest odporna na działanie soli drogowej, błota, kamieni czy promieniowania słonecznego. Okazuje się, że z powodzeniem może być wykorzystana do oklejenia samochodu reklamą, ale także na różnorodnych powierzchniach, dzięki swojej wyjątkowej trwałości. Jest szczególnie polecana do wymagających grafik, a dzięki swoim niezwykłym parametrom może być naniesiona wszędzie tam, gdzie znajdują się powierzchnie płaskie, profilowane, pofałdowane czy z przetłoczeniami. Folie te są samoprzylepne, jednak mogą wymagać również zastosowania kleju np. trwałego, adhezyjnego bądź kanalikowego. Ten ostatni podczas aplikacji folii wylewanej zapobiega powstawaniu pęcherzyków.

Folia wylewana – absolutny must have w reklamie


Folia wylewana, dzięki swoim właściwościom i możliwościom szerokiego zastosowania zyskuje coraz szersze grono zwolenników. Rosnące zainteresowanie związane jest z trwałością, plastycznością i wytrzymałością folii, która jest odporna na działanie czynników atmosferycznych i uszkodzenia mechaniczne, ale także pozwala na dowolne zmiany i nanoszenie poprawek bez ryzyka uszkodzenia bądź całkowitego zniszczenia folii. Warto już dziś zastanowić się nad włączeniem do swojej oferty tego innowacyjnego produktu, który pozwoli zaspokoić wymagania klientów odnośnie zaawansowanych technologicznie działań w zakresie reklamy. Klienci stale poszukują nowych rozwiązań, które pozwolą na skuteczną i trwałą reklamę wyróżniającą się wysokimi walorami estetycznymi i odpornością na uszkodzenia, szczególnie te powstałe w wyniku wahań temperatury czy zmian pogodowych. To szczególny must have reklamy outodoor, który wzbudza ogromne zainteresowanie i jest niezwykle zaawansowaną technologicznie metodą promocji i zyskuje coraz większą popularność.

 

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments